/WAW/ Lunęło - jeździcie?

Data: 2009-12-23 09:33:21
Autor: pawlin
/WAW/ Lunęło - jeździcie?
Alfer_z_pracy pisze:
No i po zimie... Temperatura dodatnia a do tego leje. Nie pojechałem rowerem i to był trafny wybór. Na Świętokrzyskiej w samym centrum autobusy robią fontanny zdolne przewrócić rowerzystę, a koleiny wypełnione są jedną wielką kałużą. A na chodnikach można jeszcze trafić na półzmrożoną breję pośniegową, po prostu cudownie :)

"Polska to nie jest kraj dla rowerzystów"

:D
ja akurat dzisij po pracy jade na swieta i sylwestra do domu, wiec rowerek zostal w garazu, wczoraj skonczylem sezon 2009 i nie musialem dzisiaj moknac na siodelku :) stanowczo wole mrozek od takiej ciapy na dworzu :/

Pozdrawiam świątecznie już :)
A.

/WAW/ Lunęło - jeździcie?