/WAW/ Oddam duperele

Data: 2009-03-15 11:53:30
Autor: Alfer
/WAW/ Oddam duperele
Wiosna, porządki. Znalazłem parę dupereli, których ja nie wykorzystam, nie będe sie wygłupiał z allegro, a może komuś się przydadzą. Warunki:
# odbiór osobisty w Warszawie na Jelonkach w godzinach popołudniowo-wieczornych - nie wysyłam, nie mam czasu na pakowanie i chodzenie na pocztę
# proszę pisać co kto chce, chyba że ktoś chce wszystko jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności ale to by była pazerność
# w rozliczeniu może być piwo, albo własnoręcznie narysowany obrazek, albo nawet ładny uśmiech :-)
# rzeczy używane więc nie przyjmuję jakichkolwiek zażaleń że "porysowane", "ma luzy" itp.
# aktualne do środy (18.03), potem przez tydzień mnie nie ma, ewentualnie później chyba że w międzyczasie wszystko poleci na śmietnik

http://www.alfer.pl/Oddam.jpg

1 - błotnik "płetwa" do mocowania pod rurą ramy, UWAGA: bez gum mocujących, trzeba więc przypinać na zipy czy inne patenty

2 - manetka prawa ma 8 biegów, Shimano SL-R440 (nie wiem co to jest, chyba Tiagra jakaś), z linką ale postrzępioną na końcu

3 - lewy pedał SPD VP-133, lekkie luzy na ośce, nie pamiętam czy obie strony zatrzasku działają, może np. ktoś wykorzysta na części zamienne

4 - nieużywana pompka Instaflate na CO2 z mocowaniem i jednym pełnym nabojem

5 - 2 boostery (podkowy) pod V-brake'i, ze śladami używania bo sporo przejechały na moim Mongoosie, ale nie do zajechania,

6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa (hm, chyba Granita Plusa, jeśli dobrze pamiętam), u-locka zakosili wraz z rowerem :)

7 - klamka hamulcowa ze śrubką regulacyjną, taka na 3 paluchy, jakaś niemarkowa raczej ale sprawna jak najbardziej

8 - pedały VP "zwykłe", jeden ma lekkie ocieranie na łożysku ale zapewne jeszcze długo posłużą

Pzdr
A.

Data: 2009-03-15 10:15:56
Autor: thebat
/WAW/ Oddam duperele
On 15 Mar, 11:53, "Alfer" <alferbezsp...@mp.pl> wrote:
2 - manetka prawa ma 8 biegów, Shimano SL-R440 (nie wiem co to jest, chyba
Tiagra jakaś), z linką ale postrzępioną na końcu
O jaa, idealnie by mi coś takiego podeszło do planowanego składaka...
Tylko, że do Wa-wy to ja mam z 300km ;/
Nie znalazł by się ktoś chętny przy okazji odbierania jakiegoś innego
szpeja zabrać tej manetki i mi jej pocztą sprezentować?
Rzecz jasna koszty przesyłki jak i 2xLech/Żubr/inne pokrywam...

Data: 2009-03-15 12:14:49
Autor: Marcin Hyła
/WAW/ Oddam duperele
Alfer wrote:

# aktualne do środy (18.03), potem przez tydzień mnie nie ma, ewentualnie później chyba że w międzyczasie wszystko poleci na śmietnik

Auuuu! Jakce! Jakce! A 17.03 będę w WAW! Ale kurna przelotem jak zwykle :-(

6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To chce konkretnie! I tylko to!

Ale gdzie kurna są Jelonki w WAW i jaktamsięjedzie???

Jakby ktoś odbierał od Alfera i akurat to nie było mu potrzebne to się
chętnie zgadam na priva.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-15 12:29:25
Autor: akara0
/WAW/ Oddam duperele

Użytkownik "Marcin Hyła"
Ale gdzie kurna są Jelonki w WAW i jaktamsięjedzie???
skrzyżowanie górczewska / powstańców śląskich z przyległościami

zaraz lecę na rower przetoczyć się po mieście i pewnie nawet będę w tamtej okolicy. mnie interesowały by boostery gdyby nie były w takim wściekłym kolorze :P

Data: 2009-03-15 12:49:03
Autor: Alfer
/WAW/ Oddam duperele
Marcin Hyła napisał:
[...]

Dla gościa z zagranicy :) promocja - wezmę do pracy, tylko będziesz musiał podskoczyć w godz. 9:30 - 16:30 - centrum, okolice Ogrodu Saskiego. Daj znać.

Pzdr
A.

Data: 2009-03-15 12:55:37
Autor: Marcin Hyła
/WAW/ Oddam duperele
Alfer wrote:

Dla gościa z zagranicy :) promocja - wezmę do pracy, tylko będziesz musiał podskoczyć w godz. 9:30 - 16:30 - centrum, okolice Ogrodu Saskiego. Daj znać.

A to jest w 100% wykonalne!

Najbliższy wtorek, 17 marca i to przed południem. Reszta na priv - bo jeszcze nie wiem, czy będę na piechotę czy z rowerem.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-15 13:46:50
Autor: ąćęłńóśźż
/W-wa/ Oddam duperele
O, mocowanie może pasuje do Magnum?
Jakaś fotka?
JaC

-- -- -

6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa, u-locka zakosili wraz z rowerem

Data: 2009-03-15 14:18:17
Autor: Marcin Hyła
/W-wa/ Oddam duperele
ąćęłńóśźż wrote:

O, mocowanie może pasuje do Magnum?
Jakaś fotka?

1. Odpisuj POD cytatem
2. Fotkę podawał Alfer w linku
3. Do "gołego" u-locka mocowanie nie pasuje, niezależnie od firmy. Na u-locka trzeba nasadzić osobne dedykowane mocowanie, nie wiem, czy do średnicy Magnum by pasowało (jeśli jest taka sama jak Abusa - pewnie tak)
4. Kryptonite też robi podobne mocowanie. Detal widoczny tu:
https://www.kryptonitelock.com/outlet/OutletProductDetail.aspx?pid=1204
- to srebrne na pałąku po lewej stronie, ale to jest za przeproszeniem "męska" strona tego mocowania, do ramy przyczepia się "żeńską" część (w linku jest zakładka "accesories" - widać ją ale słabo).

Mocowanie Abusa o którym jest mowa jest niekompatybilne z mocowaniem Kryptonite'a.

marcin ha
PS. Ja się zgłosiłem jako pierwszy :-)
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-15 15:11:02
Autor: Titus Atomicus
/WAW/ Oddam duperele
In article <gpinve$r21$1@inews.gazeta.pl>,
 Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

Alfer wrote:

> [...]

> 6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ja tez!!!!!
:(
TA

Data: 2009-03-15 13:26:19
Autor: geos
/WAW/ Oddam duperele
5 - 2 boostery (podkowy) pod V-brake'i, ze Âśladami uÂżywania bo sporo przejechaÂły na moim Mongoosie, ale nie do zajechania,

jeśli aktualne to mam ochotę na te dwa boostery.

pozdrawiam,
geos

Data: 2009-03-15 15:12:01
Autor: Titus Atomicus
/WAW/ Oddam duperele
In article <49bcde29$0$29447$f69f905@mamut2.aster.pl>,
 "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> wrote:

6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa (hm, chyba Granita Plusa, jeśli dobrze pamiętam), u-locka zakosili wraz z rowerem :)

Zaraz. Jak to 'zakosili'???

TA

Data: 2009-03-15 18:17:32
Autor: Alfer
/WAW/ Oddam duperele
6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa (hm, chyba Granita Plusa, jeśli
dobrze pamiętam), u-locka zakosili wraz z rowerem :)

Zaraz. Jak to 'zakosili'???

Prawdopodobnie zawiódł czynnik ludzki (ale nie ja :). Rower został niefortunnie zapięty o barierkę, gdzie dało się go po prostu przez nią przełożyć. Dementuję dla spragnionych sensacji jakoby ktoś na środku osiedla w 30 minut przeciął Abusa Granita :)

Odnośnie dupereli pozostały już tylko:

Data: 2009-03-15 11:57:21
Autor: Kuba Abuk
/WAW/ Oddam duperele
On Mar 15, 6:17 pm, "Alfer" <alferbezsp...@mp.pl> wrote:

Odnośnie dupereli pozostały już tylko:

2 - manetka prawa ma 8 biegów, Shimano SL-R440 (nie wiem co to jest, chyba
Tiagra jakaś), z linką ale postrzępioną na końcu

Jestem chętny. Chętnie odbiorę we wtorek, w okolicy Ogrodu Saskiego po
Twojej pracy.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-03-15 23:31:10
Autor: Zyga
/WAW/ Oddam duperele
Użytkownik "Alfer" <alferbezspamu@mp.pl> napisał w wiadomości news:49bd382b$0$29392$f69f905mamut2.aster.pl...
7 - klamka hamulcowa ze śrubką regulacyjną, taka na 3 paluchy, jakaś
niemarkowa raczej ale sprawna jak najbardziej

Bry

Cantilever czy V-brake?

pzdr
Zyga

Data: 2009-03-16 09:28:34
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Oddam duperele
7 - klamka hamulcowa ze śrubką regulacyjną, taka na 3 paluchy, jakaś
niemarkowa raczej ale sprawna jak najbardziej

Bry

Cantilever czy V-brake?

Działał z V-kami, więc raczej na V.

Pzdr
A.

Data: 2009-03-19 10:46:28
Autor: Marcin Hyła
/WAW/ Oddam duperele
Alfer wrote:

http://www.alfer.pl/Oddam.jpg
6 - oryginalne mocowanie do u-locka Abusa (hm, chyba Granita Plusa, jeśli dobrze pamiętam), u-locka zakosili wraz z rowerem :)

Bardzo ogromnie dziękuję, odebrałem, mam i cieszę się niezmiernie :-)

http://www.rowery.org.pl/ulock_namarinie01.jpg

Przy okazji - bo zdaje się było więcej chętnych a ja się przytomnie wepchałem jako pierwszy - to mocowanie wymaga jeszcze oryginalnego uchwytu który trzeba założyć na sam u-lock. Alfer tego nie miał, bo zniknęło wraz z rowerem i u-lockiem.

http://www.rowery.org.pl/ulock_mocowanie01.jpg - jak ktoś _wcześniej_ nie miał takiego ustrojstwa, to by z tego uchwytu nie miał żadnej korzyści. Ja mam takie w miejskim rowerze i ulocku, a brakowało mi właśnie na trekingu.

marcin ha
PS. Żeby nie było zbyt wesoło, rozwaliłem imbusową śrubę tego mocowania. Na szczęście imbusy są z dwóch stron.
PPS. Warszawa mała jest: oprócz Alfera (co oczywiste) miałem okazję zupełnie przypadkiem spotkać na rowerze Stefandorę :)
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-19 11:01:15
Autor: ąćęłńóśźż
/WAW/ Oddam duperele
Do abusa mam znacznie solidniejsze mocowanie, całe U przekłada się przez nie i dopiero zapina i myslałem, że o takie chodzi.
JaC

-- -- -

Data: 2009-03-19 11:06:47
Autor: Marcin Hyła
/WAW/ Oddam duperele
ąćęłńóśźż wrote:

Do abusa mam znacznie solidniejsze mocowanie, całe U przekłada się przez nie i dopiero zapina i myslałem, że o takie chodzi.

1. Nie rozumiesz co się do ciebie pisze: odpowiadaj POD cytatem.
2. To mocowanie o którym piszesz jest do d***.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-20 00:07:27
Autor: Titus Atomicus
/WAW/ Oddam duperele
In article <gpt5ft$50u$1@inews.gazeta.pl>,

ąćęłńóśźż wrote:

> Do abusa mam znacznie solidniejsze mocowanie, całe U przekłada się przez > nie i dopiero zapina i myslałem, że o takie chodzi.

1. Nie rozumiesz co się do ciebie pisze: odpowiadaj POD cytatem.

A czy to nie jest przypadkiem ten '666'?
Jesli tak, to nie rozumie.
Jesl nie, to  obawiam sie, ze chyba tez nie.

TA

/WAW/ Oddam duperele