/WAW/ Podróżnik z Łotwy

Data: 2009-09-29 09:24:26
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
Wczoraj i dziś go widziałem w Warszawie. Chwilkę pogawędziliśmy, niezły gość. Na powiedzmy średnio wypasionym sprzęcie z bagażem w przyczepce. Obecnie ma 8500 km w nogach, wraca z Włoch już na Łotwę. Jest jakimś badaczem, po powrocie skrobnie obszerniejszego mejla. Jesli ktoś chce go wesprzeć (bo facet, jak sam napisał na kartce, bez kasy "kaput") to był dzisiaj pod uniwerkiem, w sumie łatwo go zlokalizować wizualnie :-)

A oto i on:
http://www.alfer.pl/Lotwarowerzysta.JPG

Pzdr
A.

Data: 2009-09-29 00:52:12
Autor: Stefandora
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
On 29 Wrz, 09:24, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
A oto i on:http://www.alfer.pl/Lotwarowerzysta.JPG

Oj, szkoda, że całego roweru i bagażu nie widać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-29 09:53:19
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
Stefandora napisała:
Oj, szkoda, że całego roweru i bagażu nie widać.

Popedałuj na Krakowskie i sobie obejrzysz na żywo :)

Data: 2009-09-30 03:03:41
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
On Sep 29, 8:53 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Stefandora napisała:

> Oj, szkoda, że całego roweru i bagażu nie widać.

Popedałuj na Krakowskie i sobie obejrzysz na żywo :)

No tak, ale SZKODA ZE CALEGO ROWEU I BAGAZU NIE WIDAC :)

Data: 2009-09-29 10:47:52
Autor: Marcin
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
Wczoraj i dziś go widziałem w Warszawie.

Długo bawi w Warszawie :) Widziałem go przed uniwerkiem 19 września, kilka złociszy mu sypnąłem do skarbonki. Faktycznie, sprzęt ma średnio wypasiony - doskonały dowód, że duch jest w stanie wygrać z materią :))

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-09-29 12:53:54
Autor: granat
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
Marcin pisze:
[...]

to Leontijs Romanovskis.
w piatek byl na starym miescie.

granat

Data: 2009-09-29 13:08:32
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Podróżnik z Łotwy
granat napisał:
to Leontijs Romanovskis.

Zgadza się, dostałem od niego wizytówkę pisaną ręcznie na karteczce 3M :) Cos tam w necie o nim piszą np. tu:
http://www.ve.lt/?data=2008-04-03&rub=1065924810&id=1207153782

i tu

http://tinyurl.com/ycl93nr

A.