|WAW| Praga-Północ nie chce rowerzystów?

Data: 2009-06-30 00:47:09
Autor: Szprota aka Stefandora
|WAW| Praga-Północ nie chce rowerzystów?
Projekt jest gotowy, wystarczy tylko złożyć zawiadomienie o
rozpoczęciu robót. I można by wbijać łopaty, gdyby... nie brak zgody
Urzędu Dzielnicy Praga-Północ, by droga rowerowa przecinała chodnik,
którym kończy się ślepa ul. Brechta.

http://tnij.org/dpck

Czy ktoś zna ten odcinek? O co chodzi?

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-30 04:24:47
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 30 June, 08:47, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com>
wrote:
[...]

wyglada na to, ze Sarna chce zeby to do niego dzwoniono, bo w koncu
jest wiceszeryfem, a Mrugalski stwierdzil, ze wystarczy konsultacja z
miejskim inzynierem ruchu.

Moim zdaniem tak to powinno wygladac, ze miejski inzynier ruchu
decyduje jak to wplynie na ruch. A wiceburmistrz sie wpiep**a
niepotrzebnie, chyba tylko na zasadzie "jestem szefem wszystkich
szefow, wszystkie decyzje maja przechodzic przez moje biurko bo jestem
wazny".

"... Czemu to wszystkie takie beznadziejne ..."

Bo moga byc kolizje? Na kazdym przejsciu dla pieszych moga byc
kolizje, a nie ma, bo piesi patrza w obie strony. Tak samo tu, piesi
beda patrzec, rowerzysci beda patrzec i kazdy bedzie zadowolony,
proste!

Data: 2009-06-30 06:00:53
Autor: kaczor1
Czyli jak będę projektował jakąś inwestycje na Pradze to muszę
zadzwonić do Burmistrza tak?
Ale do każdego jaśnie panującego w danym czasie czy tylko do Sarny.
Bo ja tam chcę sobie rurę do osiedla wybudować i normalnie to do
wydziału architektury ale może to inny kraj już jest i inne zwyczaje/
prawa.
Słów brak.

On 30 Cze, 13:24, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:

Tak samo tu, piesi beda patrzec

Pewnie nie będą
Tak jak nie robią tego w tej chwile ale to już inna sprawa i raczej
nie związana z organizacją ruchu.

Pozdrawiam
Roland