Data: 2009-11-05 19:42:24
Autor: stefandora
http://tnij.org/parking_rowerowy

No właśnie. Jest problem. Bo co z nim zrobić zimą?
Ogłaszam konkurs :) Najlepszy pomysł zostanie wyłoniony przez subiektywne jury i w nagrodę przesłany do Ratusza :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 22:22:21
Autor: BoDro
"stefandora" napisała:

No właśnie. Jest problem. Bo co z nim zrobić zimą?
Ogłaszam konkurs :) Najlepszy pomysł zostanie wyłoniony przez
subiektywne jury i w nagrodę przesłany do Ratusza :)

może przechowalnię dla nart biegowych, rakiet śnieżnych czy sanek  - w końcu
Warszawa nie leży na równiku, by po niej w zimie rowerem jeździć...:-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-11-06 20:55:41
Autor: Menel
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
http://tnij.org/parking_rowerowy

No właśnie. Jest problem. Bo co z nim zrobić zimą?

Zamienić na klatkę dla debila który to wymyslił.

Data: 2009-11-07 00:12:52
Autor: zcxz
stefandora wrote:
http://tnij.org/parking_rowerowy

No właśnie. Jest problem. Bo co z nim zrobić zimą?
Ogłaszam konkurs :) Najlepszy pomysł zostanie wyłoniony przez subiektywne jury i w nagrodę przesłany do Ratusza :)

izbe wytrzezwien ;)
lodowisko
rolkowisko
sztuczne slonce i plaze

--
zcxz

Data: 2009-11-09 22:01:40
Autor: Niewe
stefandora pisze:
  > No właśnie. Jest problem. Bo co z nim zrobić zimą?
Ogłaszam konkurs :) Najlepszy pomysł zostanie wyłoniony przez subiektywne jury i w nagrodę przesłany do Ratusza :)

Może na górze jeszcze lądowisko dla paralotni zrobić.
Bym sobie paralotnią od siebie ze wsi przylatywał, odbierał rower i jechał do pracy. Myślę, że to dobry pomysł. Wprawdzie wypiłem już dwa koniaczki, dwa piwka i winko jak mi przyszedł do głowy, ale rzecznik też nie wygląda na takiego co za kołnierz wylewa.