/WAW/ Rękawiczki Fox, Specialized?

Data: 2010-07-24 03:24:57
Autor: Michał Wolff
/WAW/ Rękawiczki Fox, Specialized?
W Warszawie rękawiczki Speca można kupić w sklepach Airbike (oni są
nowym dystrybutorem tej firmy, w Ski-Teamie mają tylko resztki).
http://www.airbike.pl/1/3/Adresy-sklepów-AIRBIKE
Osobiście kupowałem niedawno rękawiczki w sklepie na Dereniowej, jaki-
taki wybór jest.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-07-26 09:26:49
[...]