|WAW| Rowerzyści mają łatwiej nad Wisłą

Data: 2009-03-05 05:09:17
Autor: Szprota aka Stefandora
|WAW| Rowerzyści mają łatwiej nad Wisłą
Mieszkańcy, którzy korzystają ze ścieżki rowerowej nad Wisłą na
wysokości budowanego Centrum Nauki Kopernik (w pobliżu mostu
Świętokrzyskiego), mogą jeździć już po dwóch drewnianych rampach.

http://tnij.org/nad_wisla

Pzdr,
Dorota

Data: 2009-03-05 14:10:57
Autor: click
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

jak popada bedzie atrakcyjnie

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-05 05:13:31
Autor: Szprota aka Stefandora
On Mar 5, 2:10 pm, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
> [...]

> wysokości budowanego Centrum Nauki Kopernik (w pobliżu mostu
> Świętokrzyskiego), mogą jeździć już po dwóch drewnianych rampach.

Wygląda jak wiocha ;)
http://www.zw.com.pl/galeria/2,2,340533.html

Czyli można w Wawie jeździć rowerem :))

Dorota

Data: 2009-03-05 14:59:51
Autor: cynamoon

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w
wiadomości

Wygląda jak wiocha ;)
http://www.zw.com.pl/galeria/2,2,340533.html

Czyli można w Wawie jeździć rowerem :))

jechałem tamtędy przedwczoraj  wracając z pracy....
dużym utrudnieniem były grupki spacerujących pieszych (jednego takiego widać
na zdjęciu) z wózkami, psami...
latem chyba pod tym względem będzie jeszcze gorzej bo to i rowerzystów
więcej i pieszych dla których o chodniku nie pomyślano...
rowerem w tym wąskim gardle nie bardzo jest ich jak ominąć no chyba, że ktoś
umie wskoczyć na murek po lewej...
innym pozostaje skręt w prawo...do Wisły ;-)
Marek

Data: 2009-03-05 06:11:48
Autor: Szprota aka Stefandora
On Mar 5, 2:59 pm, "cynamoon" <woszczy...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Marku, nie mardzuć. Przecież "stołeczni cykliści są zadowoleni". Nie
wiem tylko, czyja to interpretacja. ŻW, ZM czy jeszcze czyjaś inna....

Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-03-05 17:51:01
Autor: cynamoon

On Mar 5, 2:59 pm, "cynamoon" <woszczy...@gazeta.pl> wrote:

Marku, nie mardzuć.

ależ ja nie mardzuczę..
tak sobie tylko głośno myślę..
w sumie to da się zauważyć pewien  postęp we  wprowadzaniu udogodnień dla
cyklistow...
zawsze lepsze takie drewniane  pochylnie niż drewniane schody  po których,
przez długi czas, wiodła nadwiślanska ścieżka rowerowa.
Marek
PS. cieszmy się, że inwestor, w swojej łaskawości, pomyślał o nas i coś nam
tam zostawił..
chociaż ....hmm....gdyby nie ten murek to pewnie zagrodziłby wszystko ;-)

Data: 2009-03-05 18:01:45
Autor: Coaster
cynamoon wrote:
[...]

Bo trzeba domagac sie, domagac sie i jeszcze raz domagac sie. Np. w KM wszyscy narzekaja - ze pociag sie spoznia, ze brudno, ze chleja, ze pala - ale NIKT nic nie robi, zeby to zmnienic...

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-06 10:08:30
Autor: cynamoon

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości
Bo trzeba domagac sie, domagac sie i jeszcze raz domagac sie. Np. w KM
wszyscy narzekaja - ze pociag sie spoznia,

ja czasem jeżdżę na wycieczki pociągowo rowerowe i nie narzekam jesli o tę
sprawe chodzi
a jeżeli już to ewentualnie na siebie gdy się spóźnię na pociąg

ze brudno,

a kto niby brudzi, kosmici?
w Ciechanowie, gdzie pociagi kończą bieg składy są sprzątane przez ekipy
sprzatające i tak pewnie jest na innych stacjach końcowych...

ze chleja, ze pala
- ale NIKT nic nie robi, zeby to zmnienic...

ja zrobiłem...przestalem chlać i palić w pociągach
co jeszcze powinienem zrobić? może jeździć z własną szczotką, szufelką,
mopem i sprzątać kiedy uznam, że jest brudno?
Marek

Data: 2009-03-05 15:15:00
Autor: Heming
cynamoon pisze:

rowerem w tym wąskim gardle nie bardzo jest ich jak ominąć no chyba, że ktoś
umie wskoczyć na murek po lewej...

Musisz sobie pegi kupic. ;)

Data: 2009-03-05 14:33:37
Autor: Krees
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):
> [...]
> wysokości budowanego Centrum Nauki Kopernik (w pobliżu mostu
> Świętokrzyskiego), mogą jeździć już po dwóch drewnianych rampach.

E tam. Jeżdżę tamtędy dwa razy dziennie, niezależnie od pogody. Nigdy nie
miałem problemu, a zaliczałem i deszcz i śnieg. Rower z oponami 700x35C.
Da się przejechać. Gorzej będzie, jak już wspomniano, kiedy zaczną tamtędy
łazić piesi.

--   Pozdrawiam,
Krees --

Data: 2009-03-05 15:37:34
Autor: click
Krees pisze:
[...]

i bedziesz musial przyhamowac na mokrych deskach, bo piesek wyskoczy...

Data: 2009-03-05 15:51:46
Autor: Coaster
click wrote:
Krees pisze:
[...]

A moze 'wskoczy'? Albo 'naskoczy'?
Chyba, ze 'wyskoczy' z hiperprzestrzeni? :-P

Data: 2009-03-05 16:09:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Panie Coaster, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gooovp$rv3$1news.supermedia.pl> przy ul....

click wrote:
Krees pisze:
[...]

Z Nienacka.
Przecież wiadomo, że psy wyskakują z Nienacka.

Data: 2009-03-05 16:14:44
Autor: Coaster

click wrote:
Krees pisze:
[...]

Aaa, znaczy sie - ze Zbigniewa? ;-)

Data: 2009-03-05 17:04:22
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Panie Coaster, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gooqar$sj8$1news.supermedia.pl> przy ul....

click wrote:
Krees pisze:
[...]

Ty polityky mię w to nie mienszaj!

Data: 2009-03-05 18:05:12
Autor: Krees

Data: 2009-03-05 20:30:19
Autor: click

Data: 2009-03-05 22:58:29
Autor: Krees

Data: 2009-03-06 00:12:11
Autor: click

Data: 2009-03-06 09:18:37
Autor: Krees
click <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał(a):

jesli ta rampa bedzie uczeszczana i deski ulegna "wyslizganiu"
to mokre, beda sliskie
dlatego saperzy kladli deski w jodelke - tez po takim jezdzilem

A zatem Twoim zdaniem samo ułożenie desek w jodełkę sprawi, że pod wpływem
warunków atmosferycznych ich powierzchnia nie zrobi się śliska? Ciekawe... --   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-03-06 13:01:53
Autor: click
Krees pisze:
[...]

to twoim zdaniem
moim, ulozenie desek w jodelke sprawiam ze jest "mniej" slisko

Data: 2009-03-06 13:13:52
Autor: richo nazca
click pisze:

moim, ulozenie desek w jodelke sprawiam ze jest "mniej" slisko

Etam. Jeździłem wczesną wiosną w jakimś białowieskim rezerwacie po "żebrach żubra", taki chodnik z poprzecznie układanych desek na palach nad bajorami. Woda w bajorach całkiem smaczna, ale liście trochę twarde ;)

--
richo

Data: 2009-03-06 13:19:27
Autor: click

[...]