WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu

Data: 2010-02-04 23:04:19
Autor: Niewe
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7530160,Rowerzysta_pobil_kierowce_autobusu_na_petli_na_Pradze.html

"Bójka wybuchła wieczorem na pętli przy ul. Chłopickiego na Grochowie. Kierowca stracił z±b, straż miejska zatrzymała krewkiego rowerzystę."

Czyli nie zawsze w relacji autobus-rowerzysta ten drugi jest słabszym uczestnikiem ruchu ;-)
A może to kto¶ z grupy?
Przyznać się!

Data: 2010-02-04 14:13:35
Autor: rower mamy
On 4 Lut, 23:04, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7530160,Rowerzysta_pobil_k...

Bo mnie wkurwił. Mógł nie tr±bić.

Data: 2010-02-05 07:35:12
Autor: zly
Dnia Thu, 4 Feb 2010 14:13:35 -0800 (PST), rower mamy napisał(a):

Bo mnie wkurwił. Mógł nie tr±bić.

I nie próbować zabić przy okazji przez celow± próbę
rozjechania/zepchnięcia. Raz niewiele brakował by się skończyło podobnie,
stali¶my już naprzeciw siebie i powstrzymało mnie to, że było przy samej
pętli, nie było gdzie się za bardzo oddalić potem, a tych kilku pasażerów
nie widziało co się działo wcze¶niej więc na ¶wiadków też bym ine miał co
liczyć. Zajebałbym gówno, a odpowiadał jak za człowieka.
--
marcin

Data: 2010-02-05 06:26:06
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Niewe napisał:
"Bójka wybuchła wieczorem na pętli przy ul. Chłopickiego na Grochowie.
Kierowca stracił z±b, straż miejska zatrzymała krewkiego rowerzystę."

Co prawda jeżdżę po Gliwicach a nie po Warszawie, ale:

"Kierowcy jedno¶ladów narzekaj±, że autobusy wyprzedzaj± ich w zbyt małej odległo¶ci czym narażaj± ich na bardzo poważny wypadek."

To akurat bywa niestety prawd± - kiedy¶ jeden zacz±ł mnie wyprzedzać na łuku w prawo i praktycznie zmusił do zatrzymania się, inaczej by mnie skasował.

"Z kolei kierowcy zarzucaj± rowerzystom spowalnianie ruchu na drodze."

Tego akurat nie rozumiem - zwykle je¶li jadę za autobusem to nie mogę przyspieszyć tak szybko jak zwykle. Dopiero powyżej 25-30 km/h uwidacznia się przewaga autobusu, no ale wtedy często jest już blisko do kolejnego przystanku i autobus powinien powoli hamować.

Data: 2010-02-05 07:46:38
Autor: Ludek Vasta
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobus u
"Z kolei kierowcy zarzucaj± rowerzystom spowalnianie ruchu na drodze."

W Pradze autobusy i rowery s± zmuszone do dzielenia się jednym pasem...

http://ludek.fotolog.pl/buspas-w-pradze,2009446,link.html

Ludek

Data: 2010-02-05 09:08:43
Autor: pianagol[LUB]
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu

Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hkfg94$hrb$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Ale jak? Wszedł do autobusu i zacz±ł okładać go¶cia pię¶ciami, czy zaczaił się za wiat± i czekał, aż kierowca wysi±dzie i wtedy go napadł nie wiadomo czemu?

Klasyka dziennikarstwa...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2010-02-05 10:10:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 04 Feb 2010 23:04:19 +0100, Niewe napisał(a):

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7530160,Rowerzysta_pobil_kierowce_autobusu_na_petli_na_Pradze.html

Wreszcie jaki¶ gnojek dostał w dziób choć powinien siedzieć za usiłowanie
zabójstwa. Gnojki robi± sobie z tego zabawę. Brawo dla tego rowerzysty!
--
Jacek, który też kiedy¶ został zrzucony z drogi przez bus miejski.

Data: 2010-02-05 10:27:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Pomijam kwestię, co zrobił kierowca tego busa. Nikt tego nie napisał, ale z góry zakładacie, ze to cham i bandyta. Mało to razy tr±bili i darli się na was kierowcy samochodów za to że po prostu jedziecie na rowerze?

Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komu¶ po ryju i dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!

Ja sprawę załatwiłem "siłom i godno¶ciom" znaczy tel + wizyta na ZTM.
Pan kierowca na konfrontacji płaszczył sie i przepraszał, ale i tak
dostał po premii, musiał zapłacić za szkodę. Ubezpieczyciel nie chciał szkody pokryć, bo była poniżej 250 zł.

Więc da się.

Seco

Data: 2010-02-05 11:04:50
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 05 Feb 2010 10:27:44 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komu¶ po ryju i dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!
No fakt, że też dał się złapać... To psuje cał± sprawę :)

Ja sprawę załatwiłem "siłom i godno¶ciom"
Jak nie masz ¶wiadków to g... zwojujesz. A ulice bywaja czasem puste. Też
pojechałem do MZK i nawet się nie dowiedziałem kto mnie chciał ubić.

--
Jacek

Data: 2010-02-05 15:36:51
Autor: Rafał Muszczynko
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 05 Feb 2010 10:27:44 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komu¶ po ryju i > dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!
No fakt, że też dał się złapać... To psuje cał± sprawę :) > > Ja sprawę załatwiłem "siłom i godno¶ciom"
Jak nie masz ¶wiadków to g... zwojujesz. A ulice bywaja czasem puste. Też
pojechałem do MZK i nawet się nie dowiedziałem kto mnie chciał ubić.

Kolega tez próbował kiedy¶. Z nieco innym skutkiem. Głównie dlatego, że nie
pisał do MZA (MZK nie istnieje od dekady przeszło), a do ZTM, który organizuje
przewozy. I dopiero ZTM napisał do MZA - a głosu z góry się słucha bardziej ;-)

Data: 2010-02-05 23:19:14
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

Wreszcie jaki¶ gnojek dostał w dziób choć powinien siedzieć za usiłowanie
zabójstwa. Gnojki robi± sobie z tego zabawę. Brawo dla tego rowerzysty!

Ale muszę bronić kierowców autobusów jako ogółu.
Mam z nimi do czynienia na co dzień i kiedy¶ nie było miesi±ca, żeby mnie który¶ nie usiłował zabić. To się w zasadzie skończyło.

rmikke

Data: 2010-02-06 09:17:57
Autor: Frankie
Ryszard Mikke pisze:

Ale muszę bronić kierowców autobusów jako ogółu.
Mam z nimi do czynienia na co dzień i kiedy¶ nie było miesi±ca, żeby mnie który¶ nie usiłował zabić. To się w zasadzie skończyło.

Przyznam, że też to zauważyłem :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-02-08 08:05:44
Autor: zly
Dnia Sat, 06 Feb 2010 09:17:57 +0100, Frankie napisał(a):

Przyznam, że też to zauważyłem :-)

Fakt, może dlatego, że zima? :) już nawet na modlińskiej nie tr±bi± ;)
--
marcin

Data: 2010-02-05 11:11:52
Autor: Ziemo
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobus u
Niewe pisze:

A może to kto¶ z grupy?
Przyznać się!

Miałem tak± akcję w zeszłym roku, mało mnie nie wprasował w zaparkowane przy wzdłuż jezdni samochody. Ja wyj±tkowo spokojny człowiek jestem i pewnie bym odpu¶cił, ale jak zobaczyłem t± u¶miechnięt± mordę w lusterku autobusu to mnie adrenalina zalała. Dogoniłem na przystanku i wytłumaczyłem swoje żale w stylu Kapitana Bomby przy pasażerach, nic na swoje szczę¶cie nie odpowiedział bo już ulok był w pogotowiu i artykulik w gazecie jak nic.

--
Ziemo

Data: 2010-02-06 00:44:31
Autor: nb
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu
at Fri 05 of Feb 2010 11:11, Ziemo wrote:

Niewe pisze:

A moĹĽe to ktoĹ› z grupy?
Przyznać się!

Miałem taką akcję w zeszłym roku, mało mnie nie wprasował w
zaparkowane przy wzdłuż jezdni samochody. Ja wyjątkowo spokojny
człowiek jestem i pewnie bym odpuścił, ale jak zobaczyłem tą
uśmiechniętą mordę w lusterku autobusu to mnie adrenalina zalała.

Cieszył się, że nic Ci się nie stało.

Dogoniłem na przystanku i wytłumaczyłem swoje żale w stylu Kapitana
Bomby przy pasażerach, nic na swoje szczęście nie odpowiedział bo już
ulok był w pogotowiu i artykulik w gazecie jak nic.

--
nb

Data: 2010-02-08 09:23:13
Autor: Ziemo

Niewe pisze:

[...]

Ja po fakcie też cieszyłem się że nic mu się nie stało ;)

--
Ziemo

Data: 2010-02-05 15:30:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

Już kierowca został os±dzony, a cholera wie co zrobił. Może to żadne
porachunki drogowe, a czysto osobiste pobudki były?

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-02-05 15:54:00
Autor: Fabian
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Już kierowca został os±dzony, a cholera wie co zrobił. Może to żadne
porachunki drogowe, a czysto osobiste pobudki były?

Na pewno rowerzysta pobił kierowcę autobusu, bo ten mu żonę podrywał.
Wiadomo, że nie wiadomo, ale prawdopodobieństwo jest takie, że inne
opcje można sobie darować (IMHO).

Fabian.

Data: 2010-02-05 16:27:15
Autor: Niewe
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobus u
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Już kierowca został os±dzony, a cholera wie co zrobił. Może to żadne
porachunki drogowe, a czysto osobiste pobudki były?

Nic takiego nie sugerowałem. Nie oceniałem zdarzenia w żaden sposób, a jak już zostałem przywołany do wyja¶niam, że oceniam takie postępowanie negatywnie. Rozwi±zanie siłowe, to żadne rozwi±zanie, choć trzeba przyznać, że czasem samo się nasuwa.
Podałem linka do wiadomo¶ci i skomentowałem raczej w trybie żartobliwym niż oceniaj±cym.
O!
:-)

Data: 2010-02-05 17:05:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobus u
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Podałem linka do wiadomo¶ci i skomentowałem raczej w trybie żartobliwym niż oceniaj±cym.

Nie, nie, ja nie mówię, że Ty os±dzasz, a reszta dyskutantów.

Data: 2010-02-08 08:06:46
Autor: zly
Dnia Fri, 05 Feb 2010 16:27:15 +0100, Niewe napisał(a):

Rozwi±zanie siłowe, to żadne rozwi±zanie,

Ależ to całkiem ¶wietne rozwi±zanie w okre¶lonych przypadkach

--
marcin

WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu