WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu

Data: 2010-02-05 10:10:53
Autor: Jacek Maciejewski
WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu
Dnia Thu, 04 Feb 2010 23:04:19 +0100, Niewe napisał(a):

http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,7530160,Rowerzysta_pobil_kierowce_autobusu_na_petli_na_Pradze.html

Wreszcie jakiś gnojek dostał w dziób choć powinien siedzieć za usiłowanie
zabójstwa. Gnojki robią sobie z tego zabawę. Brawo dla tego rowerzysty!
--
Jacek, który też kiedyś został zrzucony z drogi przez bus miejski.

Data: 2010-02-05 10:27:44
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Pomijam kwestię, co zrobił kierowca tego busa. Nikt tego nie napisał, ale z góry zakładacie, ze to cham i bandyta. Mało to razy trąbili i darli się na was kierowcy samochodów za to że po prostu jedziecie na rowerze?

Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komuś po ryju i dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!

Ja sprawę załatwiłem "siłom i godnościom" znaczy tel + wizyta na ZTM.
Pan kierowca na konfrontacji płaszczył sie i przepraszał, ale i tak
dostał po premii, musiał zapłacić za szkodę. Ubezpieczyciel nie chciał szkody pokryć, bo była poniżej 250 zł.

Więc da się.

Seco

Data: 2010-02-05 11:04:50
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 05 Feb 2010 10:27:44 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komuś po ryju i dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!
No fakt, że też dał się złapać... To psuje całą sprawę :)

Ja sprawę załatwiłem "siłom i godnościom"
Jak nie masz świadków to g... zwojujesz. A ulice bywaja czasem puste. Też
pojechałem do MZK i nawet się nie dowiedziałem kto mnie chciał ubić.

--
Jacek

Data: 2010-02-05 15:36:51
Autor: Rafał Muszczynko
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
Dnia Fri, 05 Feb 2010 10:27:44 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> Też zostałem dziabnięty przez miejsku bus. Ale aby dać komuś po ryju i > dać się złapać? Toż to debilizm... Jak już dawać w ryja to incognito!
No fakt, że też dał się złapać... To psuje całą sprawę :) > > Ja sprawę załatwiłem "siłom i godnościom"
Jak nie masz świadków to g... zwojujesz. A ulice bywaja czasem puste. Też
pojechałem do MZK i nawet się nie dowiedziałem kto mnie chciał ubić.

Kolega tez próbował kiedyś. Z nieco innym skutkiem. Głównie dlatego, że nie
pisał do MZA (MZK nie istnieje od dekady przeszło), a do ZTM, który organizuje
przewozy. I dopiero ZTM napisał do MZA - a głosu z góry się słucha bardziej ;-)

Data: 2010-02-05 23:19:14
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

Wreszcie jakiś gnojek dostał w dziób choć powinien siedzieć za usiłowanie
zabójstwa. Gnojki robią sobie z tego zabawę. Brawo dla tego rowerzysty!

Ale muszę bronić kierowców autobusów jako ogółu.
Mam z nimi do czynienia na co dzień i kiedyś nie było miesiąca, żeby mnie któryś nie usiłował zabić. To się w zasadzie skończyło.

rmikke

Data: 2010-02-06 09:17:57
Autor: Frankie
Ryszard Mikke pisze:

Ale muszę bronić kierowców autobusów jako ogółu.
Mam z nimi do czynienia na co dzień i kiedyś nie było miesiąca, żeby mnie któryś nie usiłował zabić. To się w zasadzie skończyło.

Przyznam, że też to zauważyłem :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-02-08 08:05:44
Autor: zly
Dnia Sat, 06 Feb 2010 09:17:57 +0100, Frankie napisał(a):

Przyznam, że też to zauważyłem :-)

Fakt, może dlatego, że zima? :) już nawet na modlińskiej nie trąbią ;)
--
marcin

WAW Rowerzysta pobił kierowcę autobusu