/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, już siły nie mam

Data: 2009-06-24 15:14:39
Autor: Titus Atomicus
/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, już siły nie mam
In article <h1snr7$se9$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

W niedziele przy bazarku na Olimpii przy ul. Górczewskiej jest kosmos w
postaci zastawionej straganami ścieżki. W zasadzie to nie stragany tylko
"dziady" rozłożone na ziemi. O tym trąbiono choćby i tu na preclu już x lat
temu.
[...]
Pozdrawia podirytowany warszawską rzeczywistością

To samo mam na sciezce wzdluz ul. Sobieskiego przy ul. Dolnej.
Po jednej stronie minibazarek i przystanek autobusowy, po drugiej stronie - blokujace sciezke samochody klientow banku PeKaO SA.

Swego czasu, kiedy czesciej tam jezdzilem, dzwonilem na 816 niemal codziennie. Nigdy nie widzialem zadnej interwencji Strazy.
Za to - niedaleko - na Gagarina na innym minibazarku (sciezki rowerowej w poblizu nie ma) Straz pojawia sie kilka razy dziennie.

TA

Data: 2009-06-24 06:46:36
Autor: Szprota aka Stefandora
On 24 Cze, 15:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
dzwonilem na 816 niemal
codziennie. Nigdy nie widzialem zadnej interwencji Strazy.

Nie dziwię się. Co to za numer 816?

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-24 16:24:09
Autor: Titus Atomicus
/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, już siły nie mam
In article <4e14c3e1-0a78-4111-a34a-da2c22c94a2f@j14g2000vbp.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

On 24 Cze, 15:14, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
> dzwonilem na 816 niemal
> codziennie. Nigdy nie widzialem zadnej interwencji Strazy.

Nie dziwię się. Co to za numer 816?

E, czepiasz sie.
986 - Straz Miejska.
Zgloszenia byly przyjmowane, kilka razy bylem po zgloszeniu w poblizu nawet i kilka godzin i nigdy zadnej interwencji sie nie doczekalem.
Przy powtornym zgloszeniu slyszalem usprawiedlienia, ze SM jest b. zajeta i zgloszenie czeka w kolejce.

TA

Data: 2009-06-24 21:45:35
Autor: Szprota aka Stefandora
> [...]

Przy powtornym zgloszeniu slyszalem usprawiedlienia, ze SM jest b. zajeta i zgloszenie czeka w kolejce.

Bierze się nr zgłoszenia a następnie rozlicza z realizacji.

--
Dorota,
Szprota.

/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, już siły nie mam