/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, jużsiły nie mam

Data: 2009-06-24 12:15:22
Autor: robert2
/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, jużsiły nie mam
W niedziele przy bazarku na Olimpii przy ul. Górczewskiej jest kosmos w
postaci zastawionej straganami ścieżki. W zasadzie to nie stragany tylko
"dziady" rozłożone na ziemi. O tym trąbiono choćby i tu na preclu już x lat
temu. Pamiętam że były nawet jakieś akcje rowerowe że grupka zapaleńców
tamtędy jeździła, zgłaszała do Straży i Policji i tak dalej. Dość dawno
tamtędy nie jeździłem, tym bardziej zdziwiony byłem w zeszłą niedzielę kiedy
okazało się że sytuacja kompletnie nie uległa zmianie. Lawirowaliśmy między
tłumem pieszych przy okazji będąc obrzuceni błotem.

Po mieście to jeździ się jezdnią.

.... a ścieżkami to można sobie co najwyżej pojezdzic rekreacyjnie po lesie kabackim.

Nie zwracaj uwagi na martwe przepisy PoRD, tylko kieruj się rozsądkiem, tak jak nie zwraca na nie uwagi większosć kierowców w przypadku ograniczeń prędkości.

Jakoś od motorowerów nie wymaga sie korzystania z odrębnych ścieżek, mimo że w ruchu drogowym wypadają podobnie jak rower.

Data: 2009-06-24 12:34:56
Autor: cynamoon

Użytkownik <robert2@mailinator.com> napisał w wiadomości
[...]

a mnie, właśnie z tego powodu, rozsądek kieruje na ścieżki
Marek

Data: 2009-06-24 12:41:56
Autor: robert2
> [...]

> prędkości.

a mnie, właśnie z tego powodu, rozsądek kieruje na ścieżki

To by miało sens, gdyby były dostępne wzdłuż każdej drogi, a nei w kilku wybranych miejscach.

--

/WAW/ Ścieżka przy bazarku przy Olimpii, Górczewska, jużsiły nie mam