|WAW| Stefan listy pisze...

Data: 2009-10-12 20:03:33
Autor: stefandora
|WAW| Stefan listy pisze...
.... już się z tym pogodziłam, z wiekiem będzie tylko gorzej...

W każdym razie, jakiś czas temu gadałam z kierownikiem sklepu Piotr i Paweł na Tarchominie w sprawie stojaka, do którego rower można przypiąć tylko za przednie koło (w przypadku ulocka lub mojego dziwnego zapięcia). Długo, długo nic, więc przy okazji wysłania do nich prośby o przywrócenie do oferty mojego ulubionego sera szopskiego (co zrobią, hurra), wspomniałam o owej rozmowie i niepraktycznym stojaku. Podałam też link do strony ZM o typach stojaków. List wysłałam przez formularz na stronie sklepu. Myślałam, że trafi do kierownika tego sklepu, a trafił do centrali w Poznaniu. I oto fragment odpowiedzi (btw, zgadzam się z opinią na temat cytowanego zdania i uważam, ZM, że można byłoby złagodzić je dodając np. słowo "nieświadomie"):

"Chciałbym podziękować za informację na temat stojaków na rowery a w szczególności za adresy, jakie znajdują się na cytowanej przez Panią stronie internetowej ich producentów. Standardowo zamawiamy takie wyposażenie w jednej z firm współpracującej z nami między innymi w tym zakresie a zmiany, które także i w tym przypadku należy dokonywać wobec chociażby zmian technologicznych przy produkowaniu rowerów powinny być dokonywane na bieżąco. Pozwolę się jednak nie zgodzić z mocno nadużytym sformułowaniem widniejącym na tejże stronie internetowej a dotyczącym założenia, iż stosowanie takich, jak prezentowane stojaki oznacza dla np. takiej firmy, jak nasza że cyt.:"de facto współpracuje ze złodziejami, znakomicie upraszczając im zabór cudzej własności.". W moim odczuciu trudno tu doszukiwać się tak określonej zmowy a jedynie umknięcia uwadze w tym przypadku zmiany sposobu mocowania przedniego koła nowoczesnego roweru a także zwyczajnie lepszego zabezpieczenia rowerów pozostawianych w jakby nie było niestrzeżonych miejscach. Z naszej strony i zgodnie z informacją pozyskaną od kierowniczki naszego sklepu postaramy się dokonać oczekiwanych zmian w jak najszybszym czasie. W przypadku ich braku proszę o kontakt."

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-12 21:48:55
Autor: Niewe
stefandora pisze:
Podałam też link do strony ZM o typach stojaków. List wysłałam przez formularz na stronie sklepu.

A ja z innej beczki. Potrzebuję kupić trzy porządne stojaki, ale najlepiej od jakiejś firmy w Warszawie lub okolicach, żeby można było zamówić z montażem. Ma ktoś jakieś namiary?

Data: 2009-10-12 21:12:08
Autor: Sebastian Pawłowski
A ja z innej beczki. Potrzebuję kupić trzy porządne stojaki, ale najlepiej od jakiejś firmy w Warszawie lub okolicach, żeby można było zamówić z montażem. Ma ktoś jakieś namiary?

Dzwoń pod pierwszy numer:
http://www.bractworowerowe.ats.pl/stojaki/