|WAW| Stefan listy pisze...

Data: 2009-10-12 21:48:55
Autor: Niewe
|WAW| Stefan listy pisze...
stefandora pisze:
Podałam też link do strony ZM o typach stojaków. List wysłałam przez formularz na stronie sklepu.

A ja z innej beczki. Potrzebuję kupić trzy porządne stojaki, ale najlepiej od jakiejś firmy w Warszawie lub okolicach, żeby można było zamówić z montażem. Ma ktoś jakieś namiary?

Data: 2009-10-12 21:12:08
Autor: Sebastian Pawłowski
A ja z innej beczki. Potrzebuję kupić trzy porządne stojaki, ale najlepiej od jakiejś firmy w Warszawie lub okolicach, żeby można było zamówić z montażem. Ma ktoś jakieś namiary?

Dzwoń pod pierwszy numer:
http://www.bractworowerowe.ats.pl/stojaki/