|WAW| Stojaki

Data: 2009-05-29 07:48:08
Autor: Szprota aka Stefandora
|WAW| Stojaki
Zarząd Terenów Publicznych przyjął tylko 20 propozycji. Odrzucił aż 90 lokalizacji, bo prośby dotyczyły niewłaściwych terenów.
- Chodzi tu o tereny Zarządu Dróg Miejskich czy tereny przed centrami handlowymi lub biurowcami.

http://tnij.org/parkingi

Aha, i jeszcze jedno:
Stojaków tu nie będzie, bo na Chmielną panuje zakaz wjazdu, także rowerów.

Panuje czy planuje się, bo nie byłam świadoma zakazu... :(

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-05-29 08:54:18
Autor: Niewe
Szprota aka Stefandora pisze:
[...]

Pod spodem masz komentarz Olka Buczyńskiego. Wynika z niego, że z tymi odrzuconymi to nie do końca tak. Większość odpadła z jakiś absurdalnych powodów czyli z niechciejstwa. No i cóż, pamiętam, że wyraziłem się o tej inicjatywie negatywnie w którymś wątku i teraz jedyne co mam do powiedzenia to smutne: A nie mówiłem :/
Ja po prostu znam większość ludzi za to odpowiedzialnych i wiem co sobą reprezentują. :/
Pozdrawiam

PS.
Chociaż może należy sie cieszyć z tych dwudziestu. Tyle, ze ich jeszcze nie ma...