|WAW| Stojaki przy metrze

Data: 2009-06-29 00:28:16
Autor: Szprota aka Stefandora
|WAW| Stojaki przy metrze
Dzisiaj rano zauważyłam stojaki przy zajezdni autobusów przy stacji
metra Marymont. Cztery lub pięć w kształcie odwróconej litery U -
akurat było z nich zdejmowane opakowanie.

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-29 07:58:25
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Szprota aka Stefandora na post news:d3124239-ea36-4e4f-
9a56-da51655636bf@b14g2000yqd.googlegroups.com z Pn 29 cze 2009 09:28:16 pisze co nastepuje:

Dzisiaj rano zauważyłam stojaki przy zajezdni autobusów przy stacji
metra Marymont. Cztery lub pięć w kształcie odwróconej litery U -
akurat było z nich zdejmowane opakowanie.

znaczy codziennie przejezdzasz kolo gniazda piratow?
a dzis Cie nie widzialem :(

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-06-29 01:16:06
Autor: Szprota aka Stefandora
On 29 Cze, 09:58, Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
<podroznik100@wytnij_wp.pl> wrote:

znaczy codziennie przejezdzasz kolo gniazda piratow?

tak

a dzis Cie nie widzialem :(

Dzisiaj wyszłam trochę później z domu, więc przejechałam dwa
przystanki autobusem, żeby zaoszczędzić czas na przejeździe
remontowaną Modlińską i mostem Grota.

--
Pzdr,
Dorota.