/WAW/ Sypnęło - jeździcie?

Data: 2009-12-17 12:03:30
Autor: Tomasz Minkiewicz
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
On Thu, 17 Dec 2009 09:45:34 +0100
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Nie spotkałem dziś ani jednego rowerzysty. Ale pojedyncze ślady były.

W Łodzi trafiają się pojedynczy szaleńcy na rowerach. Widziałem dziś
dwóch (jeden na góralu, drugi dla wyrównania na łabądku – swoją drogą
odważnie facet jechał, w zakrętach normalnie kładł się na bok, a oponki
miał chyba zwykłe, letnie; ja się tak nie odważałem) oraz gostka
wiozącego worek ziemniaków na ramie prowadzonego obok składaczka – nie
wiem, czy to się liczy. :)

No cóż, Schwalbe Racing Ralphy nie sprawują się zbyt dobrze w półrozjeżdżonej brei :-), trochę mnie nosiło na boki.

Grrr… Wczoraj stwierdziłem, że nie ma co dłużej zwlekać, trza zimówki
zakładać. No to przygotowałem opony, wyjąłem przednie koło i…
zorientowałem się, że nie mam ani jednej pasującej dętki!
W odpowiednim rozmiarze mam wyłącznie z wentylami schradera,
a obręcze nawiercone pod presty. No i jechałem dziś do roboty na
slickach, ostroĹźnie i powolutku. Ale to wszystko przez samochody,
gdyby ich nie było, byłaby radocha nieziemska. :-D

I przypomniałem sobie, że na chodnikach / ścieżkach paradoksalnie łatwiej jechać po nieruszonym puchu niż po śladach opon czy tropach stóp, bo tam też rzuca. Z drugiej strony taki nieskalany śnieg usypia czujność a pod spodem czają się ukryte krawężniki, dziury i inne atrakcje.

I pokrywy rozmaitych studzienek. Na jednej wyjątkowo dużej i gładkiej,
przysypanej cienko śnieżkiem, zamachałem ogonem parę razy, zanim
odzyskałem równowagę. Ale i tak wszystko jest lepsze od granitowej
kostki. Kurde, jaka ona była śliska!

Rano było -10*C, do rekordu jeszcze daleko. Zimo, tylko na tyle cię stać?!

Ty weź nie podpuszczaj, bo jeszcze jej ambicję przydepniesz i do maja
nie odpuści.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-12-18 07:20:47
Autor: Solar
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Tomasz Minkiewicz pisze:

W Łodzi trafiają się pojedynczy szaleńcy na rowerach. Widziałem dziś

A ja spotkałem paru w drodze do roboty, w różnym stopniu zaawansowania.

Rano było -10*C, do rekordu jeszcze daleko. Zimo, tylko na tyle cię stać?!

No dziś jest -15C. :)

"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

Data: 2009-12-18 08:22:47
Autor: pawlin
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Solar pisze:
Tomasz Minkiewicz pisze:

[...]

nio, juz moje letnie sidi z ocieplaczami nie wyrabiaja, trzeba kupic albo zimowki albo zmieni pedaly zatrzaskowe na platformy i przerzucic sie na trekingi, a moze ktos wie gdzie mozna kupic adaptery do pedalow zatrzaskowych zeby dalo sie w cywilnych butach jezdzic?

i drogi w nocy odsniezyli teraz zamiast fajnego sniezku jest solne blotko

pawlin

Data: 2009-12-18 01:22:10
Autor: Stefandora
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
On 18 Gru, 08:22, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:

[...]

Nie wiem, chyba macie jakieś problemy z krążeniem :) Mam shimano md-86
i oprócz zwykłej skarpety zakładam jeszcze te windstopperowe z Lidla i
jest ok :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-18 11:04:48
Autor: pawlin
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Stefandora pisze:
[...]

jaki dystans do przejechania masz?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-18 02:21:24
Autor: Stefandora
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
On 18 Gru, 11:04, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:
jaki dystans do przejechania masz?

Rano 20km, po południu >20km w zależności od tego czy jadę prosto do
domu czy nie :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-18 13:09:41
Autor: pawlin
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Stefandora pisze:
On 18 Gru, 11:04, pawlin <paw...@fromru.com> wrote:
jaki dystans do przejechania masz?

Rano 20km, po południu >20km w zależności od tego czy jadę prosto do
domu czy nie :)

u mnie podobnie i po 15km musze robic spacerek zeby nogi nie odpadly :/

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-18 08:34:48
Autor: MadMan
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:22:47 +0100, pawlin napisał(a):

a moze ktos wie gdzie mozna kupic adaptery do pedalow zatrzaskowych zeby dalo sie w cywilnych butach jezdzic?

Jeśli chodzi o coś w stylu http://www.probikes.pl/index.php?item=493 to
mogę sprzedać za piwo lub dwa, mam i nie używam :)
Co prawda tak sobie podpiera stopę, ale od bidy można jeździć. (Rybnik)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-12-18 08:45:11
Autor: pawlin
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
MadMan pisze:
[...]

no o to chodzilo tylko z rybnika do wawy hen daleko :)
moze ktos gdzies widzial w wawie?

(Rybnik)

Data: 2009-12-18 09:26:01
Autor: robertbrn
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
MadMan pisze:

no o to chodzilo tylko z rybnika do wawy hen daleko :)
moze ktos gdzies widzial w wawie?

U Marcelego na Grochowskiej w zeszlym sezonie kupilem takie. Zadzwon, zapytaj
moze jeszcze sa.

pzdr Robert

Data: 2009-12-18 15:31:53
Autor: pawlin
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
robertbrn@poczta.onet.pl pisze:
MadMan pisze:

no o to chodzilo tylko z rybnika do wawy hen daleko :)
moze ktos gdzies widzial w wawie?

U Marcelego na Grochowskiej w zeszlym sezonie kupilem takie. Zadzwon, zapytaj
moze jeszcze sa.

niestety teraz nie ma :( posiluje sie z spdami moze da sie odkrecic... i zainstalowac platformy

pzdr Robert

Data: 2009-12-18 09:44:03
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Solar napisał:
 No dziś jest -15C. :)

Warszawa, piątek, -12C / odczuwalna wg stacji meteo w Ursusie -24.

Główne ulice ocena 4/5, praktycznie troszkę rozjeżdżonego sniegu, można mknąć jak ta lala. Ulice osiedlowe + chodniki - tu loteria, momentami w zasadzie nie da się jechać lub rower myszkuje, uciekłem w tych miejscach na chodnik bo było zwyczajnie niebezpiecznie. Ścieżka rowerowa przy PGNiG odśnieżona, a przy Wolskiej dzięki Bogu nie i jechałem ulicą. Na moich oczach inny rowerzysta, który zdecydował się jednak brnąć zgodnie z przepisami przez śnieg po obręcze wywinął orła :)

Buty - jakieś Spece takie powiedzmy letnio-jesienne, do tego skarpeta narciarska + skarpeta nieprzepuszczająca wiatru, na drogę do pracy wystarcza.

Cóż więcej, dziś wyszło słońce, jest pięknie, w zimowej kurtce narciarskiej było wręcz zbyt ciepło, jest super. Mam pałera na nastepne kilka godzin w pracy :)

A.

Data: 2009-12-19 09:52:12
Autor: kaczor1
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?

Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
"Jeśli kobieta zmęczy się, czy nawet umrze, to nie ma znaczenia.
Pozwólmy im umierać przy porodzie."
                                         (wczesny) Marcin Luter

A dziś -14C ale frajda.
Tyle wskazywał termometr zanim zaczął do spółki z licznikiem pokazywać
hieroglify.
Właśnie wróciłem i opłukałem rower z błota i soli - nie, nie.
Nie pęknie.

Niestety musiałem zmienić SPD na platformy - dziwne uczucie.
Kenda 26x1.95 słabo dają rade. Ale co srobić.
Na Karowej kostce [WAW] wylądowałem w breji do połowy koła i mało
brakowało a byłoby 1:0 dla zimy.
Bardzo tam ślisko mimo że odśnieżone - dobrze że założyłem platformy.
Rowerzystów trzech tylko: jeden MTB, gość na składaku z burakami w
koszyku (a może to ziemniaki były) i jeden dostojny holender sunący
dostojnie wzdłuż Al. Ujazdowskich.
Ogólnie ciepło ale w stopach straciłem czucie (w cywilnych butach)
:-) no i na koniec zdziwiony sąsiad - nie za zimno żeby rowerem
jeździć ??????
He He.

Pozdrawiam Roland

/WAW/ Sypnęło - jeździcie?