/WAW/ Sypnęło - jeździcie?

Data: 2009-12-17 12:47:30
Autor: zly
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 09:45:34 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Nie spotkałem dziś ani jednego rowerzysty. Ale pojedyncze ślady były.

O 6.30 na ścieżce przy prymasa, jakaś pani przebijała się mieszczuche,
przez śnieg do wysokości piasty  prawie ;)

--
marcin

Data: 2009-12-17 04:15:43
Autor: Stefandora
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
On 17 Gru, 12:47, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

O 6.30 na ścieżce przy prymasa, jakaś pani przebijała się mieszczuche,
przez śnieg do wysokości piasty  prawie ;)

Tam na wiadukcie kolejowym tak nawiało :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-17 07:23:23
Autor: hose_morales
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Pierwszy raz od dawien dawna i było rewelacyjnie. Dawno nie miałem
tyle frajdy. Kilometrów niemal jak po bułki,ale 1h w siodle jest.
Na chodnikach telepie od wychodzonych kolein po butach, trawniki
oferują krawężniki ( 3 rower leżał, gleby z czystej definicji brak,
więcej śmiechu niż irytacji- w sumie to zero;), za to na drodze  lekko
nosi i potrafi zarzucić. Nie wiem co lepsze, poza lasem rzecz jasna.

Podłączam się pod pytanie o agresywniejszym bieżniku, jest sens?
Chociaż i tak przednia idzie do zmiany bo już dawno to planowałem

Data: 2009-12-17 15:27:08
Autor: Jan Srzednicki
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
On 2009-12-17, hose_morales wrote:

Podłączam się pod pytanie o agresywniejszym bieżniku, jest sens?
Chociaż i tak przednia idzie do zmiany bo już dawno to planowałem

Założyłem sobie do zimówki tanią Schwalbe Jimmy i muszę przyznać, że
bardzo daje radę. Oczywiście nie jest to Ice Spiker, ale jest dobrze.

/WAW/ Sypnęło - jeździcie?