/WAW/ Sypnęło - jeździcie?

Data: 2009-12-17 21:42:10
Autor: Adrian S.
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Pół roku czekałem na taką pogodę, żeby z uśmiechem na ustach wkroczyć do
firmy. Przez większość dnia miałem dobry nastrój przez to, że jechałem
normalnym środkiem transportu a nie na glonojada w autobusie albo w aucie
tracąc 2x więcej czasu. Spostrzeżenia:

 1. Moja typowa trasa czyli ul. Popiełuszki - duży parking.  2. Mój pas ruchu na Popiełuszki, między dwoma rzędami lusterek - niestety
nieodśnieżany.
 3. Wiadukt przy rondzie Babka - jechałem prawym pasem, lewą "koleiną", nikt
nie trąbił, wyprzedzali jadąc ok 10km/h szybciej ode mnie. DDR ofkoz albo
pokryta śniegiem, albo podeptanym śniegiem na którym trzęsie.
 4. Okopowa - byłem bliski wyprzedzenia paru samochodów, ale mam
singlespeeda z dość liberalnym przełożeniem 32z/12z i musiałem uznać
wyższość, tj wyprzedzić dopiero na parkingu Okopowskim który zaczyna się
około Karen Notebooks.
 5. Przednia opona z klockami oraz tylny slick nie sprawiają kłopotów.
 6. Tarcza hamulcowa potrafi pokryć się lodem, jeśli nadal trzymamy klamkę
to najpierw zacznie piszczeć a potem hamulec zacznie zwalniać.
 7. Kierownica prosta 505mm zapewnia bezstresową jazdę - zwłaszcza gdy jest
ślisko trudno przecenić sprawną jazdę w alejce parkingowej czyli między
rzędami korkujących samochodów.
 8. Samochód jadący za rowerzystą nagle nabierze bezpiecznego dystansu jeśli
wykonamy lekki skid z dyskretnym zarzuceniem zablokowanym tylnym kołem.

--
Adrian S. the Lajt Rider

/WAW/ Sypnęło - jeździcie?