/WAW/ Sypnęło - jeździcie?

Data: 2009-12-20 20:38:48
Autor: Franc
/WAW/ Sypnęło - jeździcie?
Ja w sobotę jeździłem: zrobiłem Juniorowi kulig na osiedlowych uliczkach.
Najpierw razem zmieniliśmy koło z tyłu: zamiast mojego koła z oponą Schwalbe
MarathonPlus założyłem zabrane Żonie koło z oponą Schwalbe MarathonXC
(prościej przełożyć kasety niż opony). Chciałem zmienić też oponę z przodu na
jakąś terenową ale takiej nie posiadam a nikt nie chciał mi pożyczyć. Zostałem
ze starym MarathonPlus. Może sobie kupię ale nie wiem czy zmieści mi się jakaś
terenowa pod widelcem.
Potem przyczepiłem sanki i ciągałem Juniora, wkrótce ciągałem też dwójkę
dzieci sąsiadów na drugiej parze sanek.
Przy dwóch parach sanek i 3 dzieciaków ruszyć jest jednak trudno. Najlepiej
wychodzi na szarpnięcie - stawia się sanki blisko siebie i blisko roweru ze
zwiniętymi sznurkami a potem rusza rowerem dobrze trzymając kierownicę żeby
przy szarpnięciach nie rzuciło na boki. A na koniec pojechałem z Juniorem do
sklepu po ryż na obiad. Dzisiaj rano też sobie pojechałem po chlebek do sklepu.
Muszę znaleźć przednią oponę terenową, bo na sliku się ciężko prowadzi.
Czy ktoś ma może jakąś terenową oponę 20"x1.75" na zbyciu (406 etreto)?
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

IMK P7 ze szkieletem kabiny
granatowa Żaba z D7F i LPG, "TKP Edition"

--

/WAW/ Sypnęło - jeździcie?