/WAW/ System Bemowskiego Roweru Miejskiego

Data: 2012-02-09 03:23:01
Autor: Niewe
/WAW/ System Bemowskiego Roweru Miejskiego
On 9 Lut, 10:09, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
Pamiętacie?

>trwa zbieranie ofert na uruchomienie Bemowskiego Roweru Miejskiego. System
>ma działać już od marca zbliżającego się, 2012 roku.
(...)
> "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (...) W w/w postępowaniu
> prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do upływu terminu
> składania ofert nie wpłynęła żadna oferta."

_ _ _ _ _ _ _ _ _

A teraz proszę państwa dalszy ciąg cudów! Cytuję rzecznika:

"W odpowiedzi na Pana e-mail z dnia 31 stycznia 2012 r. w sprawie
wypożyczalni rowerów uprzejmie informuję, że system Bemowskiego Roweru
Miejskiego ruszy 1 kwietnia 2012 roku. W najbliższych dniach zostanie
ogłoszony kolejny przetarg na operatora BRM."

I to będzie, proszę państwa, rekord globu! Zakładając że przetarg ogłosi się
w połowie lutego, potrwa tydzień - dwa, potem podpisanie umowy i t.d. - na
uruchomienie całego systemu pozostanie cały jeden miesiąc! Nawet w Chinach
tak szybko nie potrafią.

Naprawdę nie wiem co powiedzieć :) Obrócić to w żart? Udać, że tego mejla
nie widziałem? Przecież to m.in. moje podatki z ciężko zarobionych
pieniędzorów idą na ten "system". Chwila... a może data uruchomienia czyli
_1 kwietnia_ jest nieprzypadkowa? :-)))

Pzdr!
A.

To jest myślenie życzeniowe, charakterystyczne dla urzędów.
Zdążymy ze stadionem,
zdążymy z metrem,
zdążymy z autostradami,
zdążymy z BMR

Tak sobie założyli i już. Żeby to zweryfikować i reagować na
komplikacje trzeba skończyć przynajmniej podstawówkę.
A z tym w urzędach jest słabo.

/WAW/ System Bemowskiego Roweru Miejskiego