Data: 2009-11-03 07:32:25 | |
Autor: Stefandora | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
Halo,
jak wyglądają ulice Globusowa, Chrobrego, Kleszczowa, Łopuszańska, Hynka pod kątem jazdy rowerem? Szybki ruch, niebezpiecznie, wielopasmówki? Jakieś ścieżki? Będę wdzięczna za podpowiedź. -- Dorota, Szprota. |
|
Data: 2009-11-03 08:09:38 | |
Autor: Michał Wolff | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 16:32, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
Halo, Ruch duży, ale mało świateł i w efekcie jedzie się szybko. Hynka, Łopuszańska aż do Alej Jerozolimskich to ulice dwujezdniowe, trzeba przejechać też trzy wiadukty (dwa się minąć dołem). Chrobrego i Kleszczowa to już dość wąskie jedniojezdniowe ulice, ale też i ruch na nich już nie taki jak na tych wcześniejszych, Globusowa to w większości przejazd tunelem pod torami (bodajże dwujezdniowy), nieprzyjemne jest natomiast jej przedłużenie dochodzące do szosy poznańskiej - czyli Dźwigowa, jest tam długi tunel z nierówną nawierzchnią i dużym ruchem. Zakazów dla rowerów (przynajmniej ostatnio) nie było, sensownych ścieżek z tego co kojarzę (aczkolwiek nie zwracałem na to większej uwagi) chyba też nie. Generalnie na Hynka i Łopuszańskiej jedzie się bardzo dobrze (dobry asfalt) - ale trzeba być przyzwyczajonym do dużego ruchu, dalej już gorzej, asfalt taki sobie, ulice są trochę wąskie -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-11-03 08:16:21 | |
Autor: Stefandora | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 17:09, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
Generalnie na Hynka i Łopuszańskiej jedzie się Właśnie chyba do aż tak dużego nie jestem, np. na Grota nie odważyłam się jeszcze wjechać :) Chciałam zmienić moją dotychczasową trasę, ale chyba jednak przy niej pozostanę. Dzięki, Michał. -- Dorota, Szprota. |
|
Data: 2009-11-03 08:28:45 | |
Autor: Michał Wolff | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 17:16, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
Właśnie chyba do aż tak dużego nie jestem, np. na Grota nie odważyłam Spróbować zawsze można, każdy to odbiera inaczej, ten raz przejechać się nie zaszkodzi, bo jest to trasa dość wygodna i szybka, zawsze tędy do Kampinosu jeżdżę. Np na moście Grota jest wiele rozjazdów, więc są możliwe sytuacje gdy ktoś Cię mija również i z prawej strony - a to już jest nieprzyjemne, tutaj tak źle to nie jest, aczkolwiek ruch jest bez wątpienia duży. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-11-03 18:39:10 | |
Autor: zly | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
Dnia Tue, 3 Nov 2009 08:16:21 -0800 (PST), Stefandora napisał(a):
Właśnie chyba do aż tak dużego nie jestem, np. na Grota nie odważyłam Na grota trzeba zazwyczaj zmieniać pasy, tu się trzymasz prawej i jest luzik. Hynka to już zupełnie, b Łopuszńską to ja kojarze raczej z wertepów, ale w sumie dawno nie jeździłem tamtędy -- marcin |
|
Data: 2009-11-03 09:42:44 | |
Autor: Michał Wolff | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 18:39, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Na grota trzeba zazwyczaj zmieniać pasy, tu się trzymasz prawej i jest Nie - Łopuszańską parę lat temu przebudowali i teraz jest elegancko, do Alej Jerozolimskich jedzie się podobnie jak na Hynka -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2009-11-05 14:00:53 | |
Autor: alekloco | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 16:32, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote: Ruch jest bardzo duży na całym odcinku, natężenie większe faktycznie na Łopuszanskiej (tranzyt), uważać należy w godzinach kiedy te ulice nie stoją. Osobiście najbardziej z tego nie lubię Hynka i Łopuszańskiej od Żwirek do Alej, samochody mają za dużo możliwości rozpędzenia się. ścieżek z tego co kojarzę (aczkolwiek nie zwracałem na to większej Alternatywy są, ale czasochłonne i niewygodne. W gruncie rzeczy w większości są to chodniki, jezdnie serwisowe i inne wynalazki, Włochy jak ktoś nie lubi głównych ulic można ominąć jadąc Krańcową, Popularną, Techników, Cegielnianą, Sympatyczną, Potrzebną, Gniewkowską, kładką do ul. Przyce, Jana Kazimierza, Studzienną do Połczyńskiej. Pzdr, Alekloco -- |
|
Data: 2009-11-05 18:56:02 | |
Autor: Krzysztof Rudnik | |
|WAW| Trasa, jak siďż˝ jedzie | |
alekloco wrote:
Alternatywy sÄ , ale czasochĹonne i niewygodne. W gruncie rzeczy w dokĹadnie to 'podkĹadkÄ ' do ul. Przyce. Nazwa ta pojawia siÄ po obu stronach byĹej kĹadki, wiÄc chyba i jÄ moĹźna uznaÄ za czÄĹÄ ulicy. Krzysiek Rudnik |
|
Data: 2009-11-03 14:27:26 | |
Autor: md | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
On 3 Lis, 16:32, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
jak wyglądają ulice Globusowa, Chrobrego, Kleszczowa, Łopuszańska, Dźwigową (a w szczególności tunele), Globusową, Chrobrego, Kleszczową - szczerze odradzam. Wąskie a ruch ogromny. Ścieżek i rozsądnych chodników brak. Wychowałem się rowerowo na Kleszczowej i Łopuszańskiej ale wtedy jeszcze nie było samochodów :) . Łopuszańską i Hynka łatwiej, bo dwujezdniowe ale przyjemność żadna. Pozdrawiam MD |
|
Data: 2009-11-03 20:32:21 | |
Autor: Krzysztof Olszak | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
Stefandora pisze:
Halo,Warto zajrzec na strone urzedu miasta na orfotomape z 2008 roku: http://www.mapa.um.warszawa.pl/ Wszystkie wymienione ulice sa z dosc duzym ruchem ze wzgledu na polaczenie Jelonek i Bemowa z Wlochami, Mokotowem i Ursynowem. Przy zadnej z nich nie ma sciezki rowerowej. Globusowa od Walowickiej przez tunel, ma po dwa pasy ruchu w kazda strone az do wylotu Popularnej. Dalej jest Chrobrego z jednym pasem ruchu w kazdym kierunku. Przed skrzyzowaniem z Kleszczowa, wydzielone sa dwa pasy ruchu. Jeden do skretu w lewo, w Kleszczowa. Na skrzyzowaniu sa swiatla. Dalej jest Kleszczowa tak samo waska jak Chrobrego, przechodzaca w Lopuszanska. Przed skrzyzowaniem z Alejami Jerozolimskimi jest rozszerzenie do trzech pasow ruchu. Skrzowanie bez wyspy ze swiatlami i skrecajacymi a Alej ciezarowkami. Za skrzyzowaniem Lopuszanska ma dwie jezdnie po trzy pasy ruchu, za wiaduktem WKD po dwa pasy ruchu. Po stronie parzystej ulicy znajduje sie dwukierunkowa jezdnia lokalna miedzy torami WKD, a Orzechowa. Na skrzyzowaniu z Aleja Krakowska jest wyspa centralna i sporo skrecajacych w kierunku Okecia ciezarowek. Dalej jest Hynka z dwoma wydzielonymi jezdniami po dwa pasy ruchu. Krzysztof |
|
Data: 2009-11-04 08:33:26 | |
Autor: Pawel X | |
|WAW| Trasa, jak się jedzie | |
Halo, Na Sasanki i Hynka masz ograniczenie do 60 km/h - możesz legalnie jechać chodnikiem. Chodnik tam szeroki i z reguły pusty ( może z wyjątkiem okolic stacji Służewiec ). To samo dotyczy chyba Łopuszańskiej, ale dawno tamtędy nie jechałem. Kleszczową i Chrobrego możesz ominąć rzadko uczęszczanymi uliczkami Włoch : Krańcowa, Cietrzewia, Wilczycka i sto metrów Popularnej ( uwaga: ten objazd działa tylko w jedną stronę, bo ul. Cietrzewia jest jednokierunkowa. W drugą stronę lepsze będzie przegryzanie się przez glinianki Cietrzewia, ale tu dokładnej trasy nie podam, bo dawno w tym kierunku nie jechałem ). Na małych uliczkach uważaj na skrzyżowania równorzędne. -- Pozdrawiam Paweł X |