|WAW| Wawa - Zegrze Wawa

Data: 2009-08-24 00:53:54
Autor: stefandora
|WAW| Wawa - Zegrze Wawa
Witam,

jutro (poniedziałek) muszę jechać do Zegrza odebrać jeden drobiazg zapomniany po weekendowym pobycie na działce. Gdyby ktoś reflektował na wspólną jazdę to proponuję spotkanie na rogu ul. Modlińskiej/Płochocińskiej o godz. 18:00 z dopuszczalnym spóźnieniem studenckim (15min).

Gdyby się okazało, że jednak nie mogę jechać, dam znać na preclu do 16:00.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-24 08:55:47
Autor: Wojtek B

Użytkownik "stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6sh9p$4uo$7news.onet.pl...
[...]

Chyba dołączę.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4361 (20090823) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-08-24 20:34:09
Autor: Wojtek B

> [...]

Gdyby się okazało, że jednak nie mogę jechać, dam znać na preclu do 16:00.

Juz w domu.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4362 (20090824) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-08-24 21:04:53
Autor: stefandora
Wojtek B wrote:
[...]

Ja też, byłam już o 8:10, ale zanim dotarłam do internetu, musiałam wstawić rosół do gotowania ;)

Dziękuję za towarzystwo, miło było i przyjemnie :)

--
Dorota,
Szprota.