/WAW/ Wola Park - kradzieże

Data: 2011-08-25 08:12:04
Autor: Ryszard Mikke
/WAW/ Wola Park - kradzieże
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
I jeszcze w tym temacie (kto¶ to czyta oprócz mnie? :-)

Czyta, czyta --
rmikke

Data: 2011-08-25 10:17:42
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Wola Park - kradzieże
Ryszard Mikke napisał:
I jeszcze w tym temacie (kto¶ to czyta oprócz mnie? :-)

Czyta, czyta

To dobrze, to dobrze ;-)

A.

Data: 2011-08-26 10:11:28
Autor: robertbrn
/WAW/ Wola Park - kradzieże
Ryszard Mikke napisał:

> I jeszcze w tym temacie (kto¶ to czyta oprócz mnie? :-)

> Czyta, czyta

Szkoda ze ochrona nic nie zrobila :( Na poczatku sierpnia znajomym skradziono
damke Kross 6th avenue. Byla przypieta linka oczywiscie pod w/w centrum
handlowym. Ja na zakupy zlozylem drugi rower. Wyglada nieciekawie i jak ukradna
to strata bedzie mniej bolesna.
pzdr Robert

Data: 2011-08-26 11:12:10
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Wola Park - kradzieże
Robert napisał:
Szkoda ze ochrona nic nie zrobila :( Na poczatku sierpnia znajomym skradziono damke Kross 6th avenue. Byla przypieta linka oczywiscie pod w/w centrum handlowym.

No żesz, naprawdê tam jest jaki¶ rowerowy trójk±t bermudzki. Idealne miejsce na prowokacjê, w sztycy ładunek wybuchowy lub co¶ w tym gu¶cie. A przynajmniej dobra okazja żeby obiæ ryj złodziejowi ;-)

Pzdr
A.

Data: 2011-08-27 16:13:47
Autor: k1oor
/WAW/ Wola Park - kradzieĆŒe
In article <4e57639c$0$2484$65785112@news.neostrada.pl>, alferwywalto@mp.pl says...

Robert napisaƂ:
> Szkoda ze ochrona nic nie zrobila :( Na poczatku sierpnia znajomym > skradziono damke Kross 6th avenue. Byla przypieta linka oczywiscie pod w/w > centrum handlowym.

No ĆŒesz, naprawdę tam jest jakiƛ rowerowy trĂłjkąt bermudzki. Idealne miejsce na prowokację, w sztycy Ƃadunek wybuchowy lub coƛ w tym guƛcie. A przynajmniej dobra okazja ĆŒeby obić ryj zƂodziejowi ;-)

Pzdr
A.

Za czasĂłw kiedy jeszcze mieszkaƂem na Bemowie i odwiedzaƂem Wola Park miaƂem pogawędkę z ochroną, bo wszedƂem na teren z rowerem. Ć»adne tam jazdy tylko spokojne prowadzenie za kierownicę.

Pan ochroniarz mi powiedziaƂ ĆŒe stojaki na rowery są na zewnątrz, a ja mu na to ĆŒe nikt ich nie pilnuje i ĆŒe roweru tam nie zostawię, bo mi juĆŒ jeden niedaleko stamtąd ukradli.

Jakiƛ czas potem pojawiƂa się super inicjatywa - przy stojakach siedziaƂ pod parasolem - bo to latem byƂo i sƂoneczko nieĆșle dawaƂo - ochroniarz, a na stoliku miaƂ kilka zapięć. Nie byƂy to jakieƛ cuda i pewnie w hurcie takie kupuje się po 10 zeta albo mniej, ale rower kaĆŒdego kto podchodziƂ do stojaka byƂ zapinany przez ochroniarza "firmowym" zapięciem i w zamian dostawaƂo się numerek. CaƂkiem jak w szatni.

Po zakupach oddawaƂo się numerek, a ochroniarz otwieraƂ zapięcie.

Nie byƂo w tym miejsca na to ĆŒe ktoƛ sobie podejdzie postawi plecaczek i pod jego osƂoną coƛ przetnie.

Szkoda ĆŒe juĆŒ z tego zrezygnowali, ale widać ktoƛ komu zaleĆŒaƂo na klientach-rowerzystach zmieniƂ pracę.

Pzdr

/WAW/ Wola Park - kradzieże