/WAW/ Wybicie ³o¿yska - z³ota r±czka?

Data: 2011-09-05 10:36:56
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Wybicie ³o¿yska - z³ota r±czka?
Elo! Szukam jakiego¶ mistrza precyzji w d³ubaniu w sprawach beznadziejnych.

http://www.alfer.pl/Epiclozysko.jpg

Pad³o malusie ³o¿ysko. Mam nowe ale wsadziæ siê nie da bo zosta³a zewnêtrzna
bie¿nia starego ³o¿yska. Nie da siê pukn±æ m³otem bo z jednej strony (od
ty³u na widocznym zdjêciu) jest mniejszy otwór i nie ma punktu zaczepienia
wiêc tê bie¿niê trzeba "wyssaæ" do góry.

Czas mnie nagli. Do kogo uderzyæ? Pamiêtam serwis na Nowowiejskiej tam w
piwnicy ale czy nadal tam maj± legendarnego magika? Bo kiedy¶ tam by³em z
inn± pierdo³± i kultura pracy serwisanta trochê mnie przestraszy³a :-) A
mo¿e jaki¶ inny cierpliwy i kumaty serwis czy jaki¶ z³ota r±czka? Idea³em w
centrum WAW lub ogólnie w lewobrze¿nej czê¶ci.

Pzdr!
A.

Data: 2011-09-05 10:49:59
Autor: Krzysztof Naworyta
Alfer_z_pracy wrote:
> [...]
| jednej strony (od ty³u na widocznym zdjêciu) jest mniejszy otwór i
| nie ma punktu zaczepienia wiêc tê bie¿niê trzeba "wyssaæ" do góry.

S± rurki do wybijania misek sterowych, które maj± rozwarte sprê¿yste koñcówki.
Wk³ada siê tak± przez miskê, a za misk± koñcówki sie rozcapierzaj± i juz mo¿na wybijaæ.
To tak w ogólno¶ci - aby wskazaæ na rodzaj patentu.

Ja niedawno zrobi³em sobie ziazi, wciskaj±c tulejkê do wnêtrza peda³u MD520.
Zakleszczenie kompletne. Pomóg³ stosunkowo prosty patent:
odpowiednio du¿± nakrêtkê, która haczy³aby o brzegi owej tulejki, zeszlifowa³em do wielko¶ci prostok±ta, który da³o siê wrzuciæ przez tulejê do ¶rodka, pod jej spód. Potem trochê gimnastyki, by w tê nakrêtkê wkrêciæ ¶rubê z odpowidniej wielko¶ci podk³adkami, a potem ju¿ zwyk³e wykrêcanie :)

--
KN

Data: 2011-09-05 11:42:14
Autor: PeJot
W dniu 2011-09-05 10:36, Alfer_z_pracy pisze:
Elo! Szukam jakiego¶ mistrza precyzji w d³ubaniu w sprawach beznadziejnych.

http://www.alfer.pl/Epiclozysko.jpg

Zdemontowaæ podobne ³o¿ysko, prze³o¿yæ ¶rodek ze ¶rutami i wyd³ubaæ ca³o¶æ ¶ci±gaczem albo pras±.

Idea³em w
centrum WAW lub ogólnie w lewobrze¿nej czê¶ci.

Nie jestem z WAW, za to jestem z prawobrze¿nej czê¶ci Wis³y :)

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2011-09-07 12:26:19
Autor: Alfer_z_pracy
/WAW/ Wybicie ³o¿yska - z³ota r±czka?
Czas mnie nagli. Do kogo uderzyæ? Pamiêtam serwis na Nowowiejskiej tam w piwnicy ale czy nadal tam maj± legendarnego magika?

Sprawa za³atwiona, z dziennikarskiego obowi±zku wspomnê ¿e rzeczywi¶cie Nowowiejska rz±dzi, zrobili co trzeba w ci±gu jednego dnia. Fajny klimacik tam panuje.

Dodam te¿, bo wici trzeba rozsy³aæ zarówno dobre jak i z³e, ¿e Browarna (Speed) nie tylko nie poradzili sobie, ale ich podej¶cie do klienta mnie zrazi³o. Nikt nic nie wie, 3 razy dzwoni³em ¿eby dowiedzieæ siê ¿e temat jeszcze nie ruszony, po czym po ostatnim telefonie (juz nastêpnego dnia) kiedy siê wziêli za d³ubaninkê, po 20 minutach zadzwonili ¿e to ciê¿ka sprawa i nie da rady, ale mo¿na nadpi³owaæ brzeszczotem bie¿niê i przy okazji naci±æ te¿ gniazdo w ramie, ale to nie zaszkodzi.

Pzdr
A.

/WAW/ Wybicie ³o¿yska - z³ota r±czka?