|WAW| Wypadek z udziałem poziomki?

Data: 2009-12-15 18:50:28
Autor: stefandora
|WAW| Wypadek z udziałem poziomki?
Widziałam dzisiaj około 18:30 przy Modlińskiej vis a vis ratusza jakieś zamieszanie z policją, samochodem i poziomką - sytuacja powypadkowa. Czy ktoś wie coś więcej? Jechałam drugą stroną ulicy i nie miałam czasu się zatrzymać i zorientować.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-15 20:49:13
Autor: Niewe
stefandora pisze:
[...]

Pobawię się w Sherlocka...
Na poziomce po Wawie jeździ Gromanik z Legionowa.
Tu: http://gromanik.bikestats.pl/index.php?did=258529 wygląda na to, że wypadek miał pieszy, a Gromanik mu pomagał, więc w pobliżu mogła stać jego poziomka. :-)

Data: 2009-12-15 21:03:39
Autor: stefandora
Niewe wrote:
stefandora pisze:
[...]

No tak, pieszego nie widziałam.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-15 23:50:17
Autor: mocniak
Użytkownik stefandora napisał:
[...]

Raczej gromanik. Raffiego widziałem dzisiaj na spotkaniu ZM. Co prawda nie przyjechał rowerem, ale o wypadku nie wspominał ;-)

Pozdrawiam.

--
Mocniak

Data: 2009-12-16 00:01:31
Autor: Raffi
On 15 Gru, 23:50, mocniak <mocniak.wyt...@to.tlen.pl> wrote:
> [...]

Raczej gromanik. Raffiego widziałem dzisiaj na spotkaniu ZM. Co prawda
nie przyjechał rowerem, ale o wypadku nie wspominał ;-)

No i Raffi na Modlińskiej przy Ratuszu Dzielnicy to pojawia się raczej
okazyjnie.
Ja tylko do Kowalczyka jeżdżę, dalej rzadko kiedy mam po co ;-)

Więc na pewno Gromanik. I raczej można spać spokojnie - On udziela
pierwszej pomocy średnio raz w tygodniu. Kierowcy dzwonią się w tym
mieście na potęgę po prostu.

Data: 2009-12-16 06:47:16
Autor: Stefandora
On 16 Gru, 09:01, Raffi <rafalmuszczy...@gmail.com> wrote:
> [...]

[ciach]

Więc na pewno Gromanik. I raczej można spać spokojnie - On udziela
pierwszej pomocy średnio raz w tygodniu. Kierowcy dzwonią się w tym
mieście na potęgę po prostu.

Nie napisali niczego o dzielnym rowerzyście....
http://tnij.org/trach

--
Dorota,
Szprota.