WAW niecodzienne lądowanie

Data: 2014-09-08 12:08:11
Autor: misha22
WAW niecodzienne lądowanie
8.09.14  znad okolic ul P Lipowczana  samolot zamiast kontynuować zniżanie nad al Krakowską wykonał dostc efektowną świecę. Podwozie nie było wypuszczone...

pozdr,

szczegółów dotyczacych maszyny nie znam, za bardzo byłem zaskoczony a i obserwacją nie zajmuje sie na codzień.

Data: 2014-09-08 22:17:12
Autor: Shrek
On 2014-09-08 21:08, misha22@o2.pl wrote:
[...]

O której?

Przy okazji wie ktoś czemu LOT45 do Toronto na dreamlinerze zawrócił nad Skandynawią?

Shrek.

Data: 2014-09-10 13:01:11
Autor: misha22
On 2014-09-08 21:08, misha

> 8.09.14  znad okolic ul P Lipowczana  samolot zamiast kontynuowaďż˝ zniďż˝anie nad al Krakowskďż˝ wykonaďż˝ dostc efektownďż˝ ďż˝wiecďż˝. Podwozie nie byďż˝o wypuszczone...

> pozdr,

> szczeg��w dotyczacych maszyny nie znam, za bardzo by�em zaskoczony a i obserwacj� nie zajmuje sie na codzie�.

O kt�rej?

 Ok 14stej.

WAW niecodzienne lądowanie