|WAW| opona z bia³ym paskiem

Data: 2011-04-12 10:46:02
Autor: stefandora
|WAW| opona z bia³ym paskiem
Jo³,

znajoma znajomego poszukuje oponê na ko³o 28. Opona ma byæ z bia³ym
paskiem na boku, ale nie taki odblaskowy, a dekoracyjny. Podobno taka
opona nazywa siê bianca, ale ja nic takiego nie znalaz³am. Jaka¶ inna
nazwa?

Kto¶ widzia³ co¶ takiego w sto³ecznych sklepach? Ewentualnie w
sklepach internetowych?

Dziêkujê.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2011-04-12 19:57:27
Autor: Wojtek Sobociñski
W dniu 2011-04-12 19:46, stefandora pisze:
[...]

Nie widzia³em, ale chwilê poszuka³em :) (szeptem: za Ciebie :D)
http://tnij.org/lc72

Pozdr

--
Wojtek Sobociñski
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-12 11:24:27
Autor: stefandora
On 12 Kwi, 19:57, Wojtek Sobociñski <sob...@gazeta.pl> wrote:
W dniu 2011-04-12 19:46, stefandora pisze:

> Jo ,

> znajoma znajomego poszukuje opon na ko o 28. Opona ma by z bia ym
> paskiem na boku, ale nie taki odblaskowy, a dekoracyjny. Podobno taka
> opona nazywa si bianca, ale ja nic takiego nie znalaz am. Jaka inna
> nazwa?

> Kto widzia co takiego w sto ecznych sklepach? Ewentualnie w
> sklepach internetowych?

Nie widzia em, ale chwil poszuka em :) (szeptem: za Ciebie :D)http://tnij..org/lc72

Dziêki, przyznajê, ¿e kiepsko szuka³am - opona z bia³ym paskiem to
s³abe has³o.
Je¿eli kto¶ jeszcze bêdzie co¶ wiedzia³ o stacjonarnych sklepach, bêdê
zobo.

Pozdro.

--
Dorota,