WAWA - gdzie pozyczyc rowery i tandem na Puszcze Kampinoska?

Data: 2009-09-03 16:34:18
Autor: pmolski
WAWA - gdzie pozyczyc rowery i tandem na Puszcze Kampinoska?
Witam,
mam zorganizowac przejazdzke dla paru osob - 10-20 km w okolicach
Warszawy. Pomyslalem o Puszczy Kampinoskiej.
Musze pozyczyc 3-4 rowery - w tym jeden tandem. Jedna z osob jest
mocno niedowidzaca.
Polecicie jakas wypozyczalnie?
Podpowiecie trase?
Jezeli nie Kampinos to co? Puszcza Bolimowska?

pozdr
Piotr

Data: 2009-09-04 01:51:09
Autor: zcxz
pmolski@ant.pl wrote:
Musze pozyczyc 3-4 rowery - w tym jeden tandem. Jedna z osob jest
mocno niedowidzaca.
To tylko informacyjnie: jezeli to ma znaczenie to w Laskach jest osrodek dla niewidomych.
Przez LAski do Palmir mozna sie dostac.
Polecicie jakas wypozyczalnie?
Podpowiecie trase?
Jezeli nie Kampinos to co? Puszcza Bolimowska?
a co chcesz pokazac, jaki ma byc przekaz?

--
zcxz

Data: 2009-09-04 03:21:31
Autor: pmolski
On 4 Wrz, 01:51, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:
pmol...@ant.pl wrote:

a co chcesz pokazac, jaki ma byc przekaz?
"Piekna nasza Polska cala" ;)
Znajomi to goscie z Chicago - muzycy. Sa jeszcze przez dwa tygodnie.
Zazyczyli sobie wycieczki "into the woods", Kampinos przyszedl mi jako
pierwszy do glowy.
Faktycznie moze w Laskach beda mieli tandem.
Jakies wypozyczalnie w Wawie?

pozdr
Piotr

Data: 2009-09-04 11:11:56
Autor: Menel
pmolski@ant.pl napisał(a):
"Piekna nasza Polska cala" ;)
Znajomi to goscie z Chicago - muzycy. Sa jeszcze przez dwa tygodnie.
Zazyczyli sobie wycieczki "into the woods", Kampinos przyszedl mi jako
pierwszy do glowy.
Z okolicznych atrakcji niemartyrologicznych:
Lipków gdzie Wołodyjowski usiekł Bohuna
Izabelin bar "Złota chochla" mocni w zupach i pierogach
Truskaw restauracja "Dziupla" dziczyzna

Faktycznie moze w Laskach beda mieli tandem.
Jakies wypozyczalnie w Wawie?

A nie lepiej na miejscu
http://company.yellowpages.pl/Polska/mazowieckie/147542/index.html
Pozdr

Data: 2009-09-04 12:46:57
Autor: zcxz
pmolski@ant.pl wrote:
"Piekna nasza Polska cala" ;)
Znajomi to goscie z Chicago - muzycy. Sa jeszcze przez dwa tygodnie.
Zelazowa Wola :) jeno to jest 100km. Dodatkowo w Zelazowej Woli jest wieli remont i tylko palacyk jest otwarty.
Zazyczyli sobie wycieczki "into the woods", Kampinos przyszedl mi jako
pierwszy do glowy.
Faktycznie moze w Laskach beda mieli tandem.
sprobuj zadzwonic
Jakies wypozyczalnie w Wawie?
http://www.wyprawyrowerowe.pl nie znam, nie korzystalem

--
zcxz

Data: 2009-09-04 14:38:16
Autor: Kacper Perschke
WAWA - gdzie pozyczyc rowery i tandem na Puszcze Kampinoska?
Dnia 04.09.2009 zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał:
[...]
Zelazowa Wola :) jeno to jest 100km. [...]

Skąd taka odległość?

Mój licznik pokazywał z Bielan do Sochaczewa przez Żelazową Wolę około 50km.

KAcper

Data: 2009-09-04 15:48:36
Autor: zcxz
Kacper Perschke wrote:
Mój licznik pokazywał z Bielan do Sochaczewa przez Żelazową Wolę około 50km.
w obie strony :)
asfaltem w jedna strone (droga 580) 54km - nie polecam, droga bez pobocza
ja jechalem z Woli (Wola Park) przez Roztoke, Zamczysko, Granice - w obie strony 114 km

--
zcxz

Data: 2009-09-04 16:26:22
Autor: zcxz
Kacper Perschke wrote:
Skąd taka odległość?

Mój licznik pokazywał z Bielan do Sochaczewa przez Żelazową Wolę około 50km.
w sumie mozna pociagiem z / do Sochaczewa jechac :)

--
zcxz

Data: 2009-09-04 16:39:24
Autor: Coaster
pmol...@ant.pl wrote:

[...]

Moze tu? Wyglada klimatycznie, klasycznie no i przy Lesie Bielanskim? Ale dopiero po 9 wrzesnia. A w tle muzyka Jethro Tull z 'Songs from The Woods' :-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-09-04 08:28:23
Autor: Menel
zcxz <valter@poczta.onet.pl> napisał(a):
pmolski@ant.pl wrote:
> Musze pozyczyc 3-4 rowery - w tym jeden tandem. Jedna z osob jest
> mocno niedowidzaca.
To tylko informacyjnie: jezeli to ma znaczenie to w Laskach jest osrodek dla niewidomych.

W okolicach Lasek widziałem niewidomych na tandemach.

Data: 2009-09-04 03:21:57
Autor: pmolski
On 4 Wrz, 10:28, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

W okolicach Lasek widziałem niewidomych na tandemach.

Dzieki, bede kombinowal w ta strone.

pozdr
Piotr

WAWA - gdzie pozyczyc rowery i tandem na Puszcze Kampinoska?