WAZNE !!!~

Data: 2010-06-16 10:34:59
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~
Witamy,

Dziękujemy za poparcie protestu przeciwko ustawie o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.

Dzięki temu, że na stronie rzecznikrodzicow.pl zebrało się nas aż 45 tysięcy, naszych racji wysłuchali szefowie klubów parlamentarnych, Senat i Minister Pracy. Mogliśmy zaprosić do Polski eksperta ze Szwecji, Panią Ruby Harrold-Claesson, która mówiła politykom jak ogromne szkody przyniosła rodzinom podobna ustawa prowadzona 30 lat temu w Szwecji.

Po naszych wspólnych działaniach w projekcie pojawiły się ważne, choć wciąż zbyt drobne, poprawki. Ustawa została przyjęta przez sejm 10 czerwca. Niestety nadal jest bardzo szkodliwa.

Marszałek sejmu p.o. Prezydenta ma czas do 5 lipca by ją podpisać lub zawetować.

Mamy teraz ostatnią szansę powiedzieć głośno, że nie zgadzamy się na przepisy, które traktują zwykłych rodziców jak przestępców.

Co można zrobić?

1. Napisz do marszałka Komorowskiego prośbę o weto. Możesz przesłać też zdjęcie swojej niepatologicznej rodziny. Tu znajdziecie opis akcji, wzór listu i adresy e-mail

2. Dołącz do prośby o weto na Facebooku, najlepiej również ze zdjęciem.

3. Prześlij tego maila wszystkim krewnym i znajomym!

Wspólnie działajmy dla dobra naszych rodzin. Nikt za nas tego nie zrobi.

Pozdrawiamy serdecznie

Tomasz i Karolina Elbanowscy w imieniu Stowarzyszenia i Fundacji Rzecznik Praw Rodziców

Joanna Krupska w imieniu Związku Dużych Rodzin 3+ (www.3plus.pl)

Data: 2010-06-16 01:45:07
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 16 Cze, 10:34, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
Witamy,

Dzi kujemy za poparcie protestu przeciwko ustawie o przeciwdzia aniu
przemocy w rodzinie.

Dzi ki temu, e na stronie rzecznikrodzicow.pl zebra o si nas a 45
tysi cy, naszych racji wys uchali szefowie klub w parlamentarnych, Senat i
Minister Pracy. Mogli my zaprosi do Polski eksperta ze Szwecji, Pani Ruby
Harrold-Claesson, kt ra m wi a politykom jak ogromne szkody przynios a
rodzinom podobna ustawa prowadzona 30 lat temu w Szwecji.

Po naszych wsp lnych dzia aniach w projekcie pojawi y si wa ne, cho wci
zbyt drobne, poprawki. Ustawa zosta a przyj ta przez sejm 10 czerwca.
Niestety nadal jest bardzo szkodliwa.

Marsza ek sejmu p.o. Prezydenta ma czas do 5 lipca by j podpisa lub
zawetowa .

Mamy teraz ostatni szans powiedzie g o no, e nie zgadzamy si na
przepisy, kt re traktuj zwyk ych rodzic w jak przest pc w.

Co mo na zrobi ?

1. Napisz do marsza ka Komorowskiego pro b o weto. Mo esz przes a te
zdj cie swojej niepatologicznej rodziny. Tu znajdziecie opis akcji, wz r
listu i adresy e-mail

2. Do cz do pro by o weto na Facebooku, najlepiej r wnie ze zdj ciem.

3. Prze lij tego maila wszystkim krewnym i znajomym!

Wsp lnie dzia ajmy dla dobra naszych rodzin. Nikt za nas tego nie zrobi.

Pozdrawiamy serdecznie

Tomasz i Karolina Elbanowscy w imieniu Stowarzyszenia i Fundacji Rzecznik
Praw Rodzic w

Joanna Krupska w imieniu Zwi zku Du ych Rodzin 3+ (www.3plus.pl)

masochisto lubisz jak maruda leje ci po gebie?

J-...

Data: 2010-06-16 12:19:18
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:dc486e2e-08d3-46c2-979f-d04901fe0522w31g2000yqb.googlegroups.com...

masochisto lubisz jak maruda leje ci po gebie?

ani ja, ani ona nie uderzylismy ani raz siebie.

Data: 2010-06-16 06:06:16
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 16 Cze, 12:19, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> masochisto lubisz jak maruda leje ci po gebie?

ani ja, ani ona nie uderzylismy ani raz siebie.

lejesz tylko dzieci, bo stara moze oddac

Data: 2010-06-16 18:08:08
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:4e7bbc32-922e-4a39-a539-afdacc0b7286e5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> masochisto lubisz jak maruda leje ci po gebie?

ani ja, ani ona nie uderzylismy ani raz siebie.

lejesz tylko dzieci, bo stara moze oddac

Nie leje, to dzieci moglyby oddac.  ;-)))

Data: 2010-06-16 10:18:48
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 16 Cze, 18:08, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> lejesz tylko dzieci, bo stara moze oddac

Nie leje, to dzieci moglyby oddac.  ;-)))

srylinek za to ze mu zawracasz d*pe?
co ci przeszkadza w walce z przemoca w rodzinie?
masz swiadomosc gehenny wielu kobiet i dzieci, ktore musza zyc obok
tyrana i despoty?

J-...

Data: 2010-06-16 19:50:48
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:0b5aa65d-086e-4607-ba16-f89bb45525d4x21g2000yqa.googlegroups.com...

masz swiadomosc gehenny wielu kobiet i dzieci, ktore musza zyc obok
tyrana i despoty?

Naiwnosc. Dopóki nie bylo talmudycznych teorii zastepujacych normalne prawodawstwo tylko czasem zdarzalo sie, ze sie pobito w rodzinie. Czesto bylo tak, ze to kobieta bila meza... A jeszcze czesciej prowokowala i wychodzila jak spod ciezarówki

Data: 2010-06-16 21:11:27
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 16 Cze, 19:50, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

masz swiadomosc gehenny wielu kobiet i dzieci, ktore musza zyc obok
tyrana i despoty?

Naiwnosc. Dop ki nie bylo talmudycznych teorii zastepujacych normalne
prawodawstwo tylko czasem zdarzalo sie, ze sie pobito w rodzinie. Czesto
bylo tak, ze to kobieta bila meza... A jeszcze czesciej prowokowala i
wychodzila jak spod ciezar wki

Co to "normalne prawodawstwo"? Po drugie cenzura filtrowala przeplyw
informacji.
Jesli myslisz ze manipulujac prawem uda ci sie zdobyc jakas babe do
rodzenia twoich bachorow, to polnne nadzieje bo jak nie masz wiziecia
to swinty boze nie pomoze - staruchu. Jak rowniez rozpowszechnianie
swojego rzekomego hrabiostwa. One to maja w d*pie. Albo kasa, albo
pozycja spoleczna, albo wdziek i bezpretensjonalnosc licza sie glownie
na tym terenie wspolzawodnictwa.

Data: 2010-06-17 06:24:18
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:bdeace7a-7ba9-4f3e-9059-cae2b221c82ag19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

    He..he, normalne tzn rzymskie, gdzie panstwo nie zastepuje Boga-Ojca i daje zyc rodzinom (ludziom) bez ich kryminalizacji za pierdniecie w towarzystwie.
    Rzekomo jestes mezczyzna kobieto. Cale zycie mialem wziecie, nawet teraz i to u kobiet cirka 30 lat nie wspominajac o starszych. Wiec nie zamartwiaj sie o moje wziecie. Chce tylko zbadac za pomoca badania DNA, czy Sylinek jest mój.

Data: 2010-06-17 00:05:29
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 17 Cze, 06:24, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

sie o moje wziecie. Chce tylko zbadac za pomoca badania DNA, czy Sylinek

Polskie Prawo cywilne i karne opiera sie w duzym stopniu na prawie
rzymskim. A na pierwszym roku Prawa uczy sie studentow prawa
rzymskiego. Panstwo jako organizacja administracyjna niczego nie
zastepuje. Jest ono w swej istocie polityczna, suwerenna, terytorialna
i obligatoryjna organizacja spoleczenstwa. To Koscol i inne
organizacje spoleczne wymuszaja rozne odniesienia ideowe i religijne w
stanowionym prawie. Psujac je! Slyszales zapewne termin "prawo boze",
albo "prawo naturalne". Qrde co to jest? Dalej kto ci nie "daje zyc?
Moze chodzi o to ze zyci ci nie daje, jaks dama? Bo akurat polskie
prawo karne nie jest zle. Wiem cos o tym. Co bys chcial zmienic? Ze
kobieta powinna byc zalezna od mezczyzny? A dzieci mialyby stanowic
jego wlasnosc? To sa brednie! Mam nadzieje ze takie prawo nigdy nie
zostanie w Polsce ustanowione. Kazdy czlowiek, niezaleznie od plci
stanowi suwerenna jednostke stanowiaca o swom losie. I postepuje
zgodnie z poszanowaniem Prawa i z wlasnym sumieniem.

Chyba cos cie pierd*alo sadzac ze jestem kobieta? Jak na plocie bedzie
napis dupa to uwazaj zeby ci drzazga nie weszla. W twoje wziecie tak
samo wierze jak w hrabistwo. Bo na cholere skamlesz na forum o kawalek
dupy, skoro damy tak cie rozrywaja?

J-...

Data: 2010-06-17 09:34:39
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:dfb11c0c-2a28-4b07-892a-c6edef383aaea30g2000yqn.googlegroups.com...

samo wierze jak w hrabistwo. Bo na cholere skamlesz na forum o kawalek
dupy, skoro damy tak cie rozrywaja?

Nie pajacuj, chodzi o moje dziecko, dup mam do woli, a ochoty na nie coraz mniej...

Data: 2010-06-17 00:47:28
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 17 Cze, 09:34, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
[...]

cos macisz chlopie, gdyby bylo twoje to juz bys mial przysadzone
alimenty!
zadna, zadna kobieta nie przepusci takiej mozliwosci.
reszta standard, czyli pitu, pitu, pitu panie chrabio

Data: 2010-06-17 11:47:07
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:98cba274-3963-4c4e-a1d4-a13053431c5dt10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

    Moze tak, moze nie - kradziez dzieci zdarza sie - mozliwe, ze capnela bogatego meza, który dzieci miec nie moze, lub nie powinien (wady wrodzone np. jakanie sie swiadczace o uszkodzeniach mózgu itp.). Moga byc inne sytuacje - np. dziadkowie nie zgadzaja sie na ujecie im praw (czasu) do wnuka, gdyz musieliby sie nim podzielic...
    Zawsze istnieje hipotetyczna mozliwosc presji jako znikanie POkrewnych w wyniku dzialania losu.

Data: 2010-06-17 03:37:59
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 17 Cze, 11:47, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

wnuka, gdyz musieliby sie nim podzielic...
    Zawsze istnieje hipotetyczna mozliwosc presji jako znikanie POkrewnych w

uhm!
hoduja go na czesci zamienne i na mace, we wspolpracy z zydami z marsa

Data: 2010-06-17 12:44:13
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:c2708e09-aeb8-4045-8c96-d61c6a4c28035g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

wyniku dzialania losu.

uhm!
hoduja go na czesci zamienne i na mace, we wspolpracy z zydami z marsa

Hm, podobno to cyganka a nie szydwa byla, a ja nie bede sie powtarzal o mnie.
Tak wiec dzieciak w polowie polski, w polowie a moze jeszcze mniej - cyganski...

Data: 2010-06-17 05:29:41
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 17 Cze, 12:44, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
> [...]

mnie.
Tak wiec dzieciak w polowie polski, w polowie a moze jeszcze mniej -

EOT
koncze wasc, by sobie zaoszczedzic wstydu

J-...

Data: 2010-06-17 18:34:28
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

Jasne, jakaty parchu.

Data: 2010-06-17 06:27:10
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c19a37a$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

Ogólnie widać zazdrość i złość jaką chłopstwo i fornale kierują do szlachty i arystokracji.
Oba uczucia są genetyczne i spowodowane bezsiłą - niemożnością wejścia w gumiakach na salony.

Data: 2010-06-17 00:06:40
Autor: J-23
WAZNE !!!~
On 17 Cze, 06:27, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote in message

[...]

Pocieszaj sie iluzjami do woli, to nic nie kosztuje. Jedynie
rozczarowania sa gorzkie.

Data: 2010-06-16 12:20:26
Autor: Neko
WAZNE !!!~
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

ani ja, ani ona nie uderzylismy ani raz siebie.

Wzorowe malzenstwo!

Data: 2010-06-16 12:23:39
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hva8ib$q7a$1news.onet.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

ani ja, ani ona nie uderzylismy ani raz siebie.

Wzorowe malzenstwo!

Do pewnego stopnia.

Data: 2010-06-16 12:24:08
Autor: Neko
WAZNE !!!~
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Do pewnego stopnia.

Aha. Czyli jednak nie idealne. To pewnie przez te kochanki?

Data: 2010-06-16 12:27:05
Autor: Panslavista
WAZNE !!!~

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hva8p9$qvt$1news.onet.pl...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Do pewnego stopnia.

Aha. Czyli jednak nie idealne. To pewnie przez te kochanki?

Nie. Przez "bede nie bede" w jej wykonaniu.
I każdy sam sobie rzepkę skrobie.
Ale nadal mam obsługę, jak przy tym ognisku kiedyś...

Data: 2010-06-16 10:38:52
Autor: Bombelek
WAZNE !!!~

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c188cba$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No dobrze, ale o co chodzi? To forum nie jest adresme emailowym "wszystkich krewnych i znajomych".  Co to za jedni ci Krupscy? To jacyś krewni Lenina? Czy właśnie na tym forum musicie leczyć swoje kompleksy? Co za PSYCHOPACI!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:41:15
Autor: Neko
WAZNE !!!~
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

[...]

Tak. Wszyscy sa chorzy, tylko ty jestes normalny.

Wiesz, ze tak kazdy mowi w zakladzie w Toszku? Kazdy tam z przebywajacych
uwaza, ze jest normalny, a ci wokol sa nienormalni (czyli personel i osoby z zewnatrz)

Znalazlbys wspolny jezyk z hrabia Glownią. :))))

Data: 2010-06-16 10:47:57
Autor: Bombelek
WAZNE !!!~

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hva2o6$968$1news.onet.pl...
[...]

Nie wszyscy tylko piszący na tym forum zwolennicy geniuszu prezesa. Nie wiem co to za zakład, skoro w nim byłeś więc opowiedz swoje wrażenia. Tak przy okazji, jakiego herbu jest prezes PiS? Czy to prawda, że jego ród jest tak stary, że jego praprapraprapradziadek zasadził dąb "Bartek"?

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-16 10:41:55
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
WAZNE !!!~
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c188d98$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
Co to za jedni ci Krupscy? To jacyś krewni Lenina?

Nawet Nadia Krupska, która Leninowi dawała dupska nie była jego krewną.

WAZNE !!!~