W??jt mnie opodatkowa??

Data: 2014-02-11 17:16:43
Autor: hikikomorisan
W??jt mnie opodatkowa??
On 11.02.2014 15:12, Marek Chmielewski wrote:
Wójt gminy Ojrzeń nałożył na mnie podatek rolny w wysokości 3zł na
dodatek aby nie obciążać mnie zbytnio finansowo rozłożył płatność na
trzy równe raty po 1zł. Decyzje swoją zapakował w kopertę i dostarczył
mi jÄ… za pomocÄ… Poczty Polskiej listem poleconym za potwierdzeniem
odbioru. Poczta za usługę pobiera 6.1zł

Jaki jest sens nakładania takiego podatku? :)

URzadnik sie spelnil w wykladni prawa ;D

Czy powinienem się odwołać od tej decyzji?

Oczywsice, niech odpisze poleconym, potem popros o rozlozenie na szesc rat i na koniec zaplac calosc od razu ;D

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

W??jt mnie opodatkowa??