W??jt mnie opodatkowa??

Data: 2014-02-12 01:42:04
Autor: Gotfryd Smolik news
W??jt mnie opodatkowa??
On Tue, 11 Feb 2014, Marek Chmielewski wrote:

Wójt gminy Ojrzeń nałożył na mnie podatek rolny w wysoko¶ci 3zł na dodatek aby nie obci±żać mnie zbytnio finansowo rozłożył płatno¶ć na trzy równe raty po 1zł. Decyzje swoj± zapakował w kopertę i dostarczył mi j± za pomoc± Poczty Polskiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Poczta za usługę pobiera 6.1zł

Jaki jest sens nakładania takiego podatku? :)

  Nie wiem, ale kilka podatków w których *¶rednia* warto¶ć przekraczała
koszty już kiedy¶ zniesiono :> (chyba wcze¶niej, niż za rz±dów Tuska).
  AFAIR gdzie¶ na szczycie listy była "opłata przesyłkowa" (czy jako¶
tak, płacona przez kurierów), dla której szacunkowe koszty poboru
było 3x wyższe od wpływów. Nie dla wyj±tkowych przypadków, ¶rednio :>

Czy powinienem się odwołać od tej decyzji?

  Ba!
  :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-11 23:23:55
Autor: mad78s
Wójt mnie opodatkowa?
¦miejecie się z urzędu, a ja miałem taki przypadek w banku.. prywatnym b±dĽ co b±dĽ. Miałem u nich rachunek i kartę kredytow±. Kartę zmieniłem na inn± (też u nich) i w zwi±zku z tym musiałem spłacić j± przed zamknięciem, co też uczyniłem. Na rachunek tej karty bank przelał jeszcze zwrot opłaty miesięcznej za używanie - 6zł. W ten sposób powstało "nadsaldo" na rachunku karty. W dniu zamknięcia bank zamiast przelać mi te 6zł na mój rachunek postanowił przesłać je przekazem pocztowym za 5zł. No i idę na pocztę a tam 1zł do odebrania.

Data: 2014-02-12 10:24:49
Autor: hikikomorisan
W??jt mnie opodatkowa??
On 12.02.2014 08:23, mad78s@gmail.com wrote:
Śmiejecie się z urzędu, a ja miałem taki przypadek w banku.. prywatnym bądź co bądź. Miałem u nich rachunek i kartę kredytową. Kartę zmieniłem na inną (też u nich) i w związku z tym musiałem spłacić ją przed zamknięciem, co też uczyniłem. Na rachunek tej karty bank przelał jeszcze zwrot opłaty miesięcznej za używanie - 6zł. W ten sposób powstało "nadsaldo" na rachunku karty. W dniu zamknięcia bank zamiast przelać mi te 6zł na mój rachunek postanowił przesłać je przekazem pocztowym za 5zł. No i idę na pocztę a tam 1zł do odebrania.

to byla zemsta banku za to, ze ich olales ;D

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

W??jt mnie opodatkowa??