WBK walutowy EUR - czy to jest normalne?

Data: 2011-09-06 10:35:32
Autor: Kamil Jońca
WBK walutowy EUR - czy to jest normalne?
"witrak()" <witrak@hotmail.com> writes:

Piotr C. <piotr@usun_to_mabanana.com> wrote on 2011-09-06_7:22
[....]

Tak cały czas się zastanawiam, co Twoja odpowiedĽ ma wspólnego z
narzekaniami przedpi¶cy i nijak mi nie wychodzi.

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Zuzanka najwyraĽniej pełni obowi±zki Albina Siwaka w tej ekipie...

Data: 2011-09-06 08:56:00
Autor: xbartx
WBK walutowy EUR - czy to jest normalne?
Dnia Tue, 06 Sep 2011 10:35:32 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Tak cały czas się zastanawiam, co Twoja odpowiedź ma wspólnego z
narzekaniami przedpiścy i nijak mi nie wychodzi.

Chyba pomylił po prostu wątki.

--
xbartx

WBK walutowy EUR - czy to jest normalne?