WD TV Live HD

Data: 2009-12-09 21:01:10
Autor: Ggandalf
WD TV Live HD
Witajcie,
przymierzam sie do zakupu tegoz, lecz mam jedna watpliwosc.
Jesli ktos toto posiada - prosze o odp.:
Czy rzeczony WuDek umie skalowac divx'y do pelnego ekranu, tj 16:9 ?
Wyda sie Wam to pytanie moze glupie, ale mam juz dwa sprzety (DVD i
nagrywarke DVD, oba LG), ktore nominalnie maja podane, ze odtwarzaja divx'y,
ale jak sie po zakupie okazalo jedynie w takiej rozdzielczosci, jak zostaly
zapisane, tj. np 640x360, 852x480, etc. i sa widoczne malutkie na srodku
mojego telewizora (tez LG).
Jak rozumiem WD TV Live HD odtawrza wszystkie mkv, matroski, itp, ale czy
skaluje zwykle (nie HD) divx'y.
Z gory dzieki za odpowiedz od kogos, kto to testowal ustrojstwo WD.
Sorry jesli off-topic.
Pozdr.

Data: 2009-12-10 09:54:54
Autor: Serwan
WD TV Live HD
Wed, 9 Dec 2009 21:01:10 +0100, na pl.rec.kino-domowe, Ggandalf napisał(a):

[...]

ja posiadam cos takiego jak Asus O!Play HDP-R1 ktory jest tanszy od WD
http://www.proline.pl/?p=ASUS+HDP-R1
Zaletą urządzenia jest obsługa większości formatów, między innymi
MPEG1/2/4, H.264, VC-1, RMVB, FLAC i OGG oraz mp4, mov, avi, divx i mkv. Do
połączenia z monitorem lub telewizorem służą złącza kompozytowe oraz HDMI,
wielokanałowy dźwięk może być przesyłany poprzez połączenie optyczne.

Data: 2009-12-10 10:51:49
Autor: Moltisanti
WD TV Live HD

Użytkownik "Serwan" :

ja posiadam cos takiego jak Asus O!Play HDP-R1 ktory jest tanszy od WD
http://www.proline.pl/?p=ASUS+HDP-R1
Zaletą urządzenia jest obsługa większości formatów

Czyta txt?

M.

Data: 2009-12-10 10:51:43
Autor: Mirek Ptak
WD TV Live HD
Dnia 2009-12-09 21:01,  *Ggandalf* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Mam wcześniejszą wersje WD - bez Live :) - różnic w odtwarzaniu być nie powinno :)
Upskaluje bez problemu do FullHD, trzyma aspect jak trzeba - nie będziesz miał z tym problemu - musisz jedynie pamietać, że trzeba będzie konwertować napisy do SRT i nie usłyszysz dźwięku w DTS na TV - musisz mieć amplituner.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-11 00:23:46
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hfqgbd$g05$1news.onet.pl...
i nie usłyszysz dźwięku w DTS na TV - musisz
mieć amplituner.
i to jest wada, nie ma na pokladzie, a jak kupujesz cos do odtwarzania HD to musi miec, bo wiekszosc filmow jest w DTS, ktos powie trzeba miec amplituner, no nie kazdy ma, jedni maja TV inni maja wzmacniacz, a moja ciocia nie ma ani tego ani tamtego i chce jest odpalic film
WD 1 szczyt oszczednosci to jakies nieporozumienie.
ASUS
WD2
Ariva  chyba najtanszy
Wortex
popcorn
egrat

Data: 2009-12-11 02:30:45
Autor: Moltisanti
WD TV Live HD

Użytkownik "Seba_Fan"

i to jest wada,
[...]

Mam popcorna i nie jestem zadowolony chociaz wczesniej
myslalem ze jest to urzadzenie wrecz stworzone dla mnie, kosztowal mnie
z HDD jakies 1250zl co uwazam po zakupie za kpine i zaluje jak nigdy zakupu,
wiecej z tym drobnych problemow jak zadowolenia. Niby dziala,
ale tu cos trzeba ustawic, tam cos cos nagle nie dziala,
zabawa z przerabianiem napisow txt>srt,  i suma
sumarum kabel hdmi za 50zl 5metrowy do laptopa
i bije na glowe wszystkie te urzadzenia razem wziete.

Jak dla mnie to byle laptop ktory udzwignie HD, z hdmi + zew. karta
audio z optykiem i wbrew pozorom zycie staje sie przyjemniejsze,
o dedykowanym HTPC ktory wyglada jak normalny klocek juz nawet nie wspominam.

Moltisanti

Data: 2009-12-31 11:05:16
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hfs7cb$kt5$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Seba_Fan"

i to jest wada,
[...]

co racja to racja 1400zl za cos takiego to kpina, dla mnie te urzadzenia sa warte 200-300zl nie wiecej, komputera to nigdy nie zastapia
dla mnie komp bedzie zawsze lepszy, ale nie kazdy chce miec i woli kupic taki WD
co do txt-srt to trzeba bylo miec od poczatku str nie trzeba bylo by go przerabiac, na swiecie nie robi sie napisow w txt

Data: 2009-12-11 14:33:24
Autor: Qlfon
WD TV Live HD
Poszukaj Xtreamer... bije konkurencje nawet w wyzszych kategoriach cenowych.

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2009-12-11 15:24:25
Autor: Chris
WD TV Live HD
Qlfon nabazgrał:
Poszukaj Xtreamer... bije konkurencje nawet w wyzszych kategoriach
cenowych.

Zwłaszcza hałasem )

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-12-11 21:25:30
Autor: BMa
WD TV Live HD

Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hftkmq$8u0$1inews.gazeta.pl...
Qlfon nabazgrał:
Poszukaj Xtreamer... bije konkurencje nawet w wyzszych kategoriach
cenowych.

Zwłaszcza hałasem )

Nie koniecznie, jest już do kupienia w wersji z pasywnym chłodzeniem.

Data: 2009-12-13 22:37:53
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "BMa" <bma> napisał w wiadomoœci news:4b22aabc$1news.home.net.pl...

czyli producent robi w konia dla zabawy
NIE

Data: 2009-12-13 22:38:06
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD
poczytaj o arivie jest tania

Data: 2009-12-14 11:20:25
Autor: Tomek Głowacki
WD TV Live HD
Ggandalf pisze:
[...]

Ja mam jeszcze pytanie pomocnicze, choć ważne - czy na pewno przesyła dźwięk przestrzenny po HDMI, czy robi taką lipę, że po HDMI jedynie obraz, a po optyku/coaxialu dźwięk?

Ciekawy ten WD HD Live

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-12-14 11:27:52
Autor: Mirek Ptak
WD TV Live HD
Dnia 2009-12-14 11:20,  *Tomek Głowacki* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Ja mam jeszcze pytanie pomocnicze, choć ważne - czy na pewno przesyła
dźwięk przestrzenny po HDMI, czy robi taką lipę, że po HDMI jedynie
obraz, a po optyku/coaxialu dźwięk?

Dźwięk wysyła na 100% (już gdzieś pisałem, że przez to muszę wyciszać TV :) ), ale czy jest to DD/DTS, czy tylko stereo to pewności nie mam, bo nie mam amplitunera z HDMI.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-14 11:16:51
Autor: Artek
WD TV Live HD
W ostatnim pc world jest test odtwarzaczy sieciowych. najlepsze oceny
dostał nmp-1000

Data: 2009-12-14 20:51:43
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "Artek" <polandmail@gmail.com> napisał w wiadomości news:39fc07d5-fb16-40cd-a0ac-1bc717a13a4eb2g2000yqi.googlegroups.com...
W ostatnim pc world jest test odtwarzaczy sieciowych. najlepsze oceny
dostał nmp-1000

i zarazem najglupsze te testy

Data: 2009-12-14 12:51:44
Autor: Artek
WD TV Live HD
On 14 Gru, 20:51, "Seba_Fan" <seba_...@poczta.onet.skasuj-to.pl>
wrote:
Użytkownik "Artek" <polandm...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:39fc07d5-fb16-40cd-a0ac-1bc717a13a4eb2g2000yqi.googlegroups.com...
W ostatnim pc world jest test odtwarzaczy sieciowych. najlepsze oceny
dostał nmp-1000

i zarazem najglupsze te testy

bo ?

Data: 2010-02-02 05:52:36
Autor: gREG
WD TV Live HD
Mam poprzednia wersje i byly to swietnie wydane pieniadze.
Wczesniej podlaczalem lapka do TV i szlag mnie trafial.
Teraz w reku pilot i zero paletajacych sie kabli.
Oczywiscie bez amplitunera sie nie obedzie. Jesli nie masz- nie kupuj
WD.
Od pierwszego dnia zakupu WD chodzi na firmware, ktore czyta TXT (wiec
zadnego konwertowania nie ma).
Ale nie wiem czy jest FW na ten nowy model.
musisz pogooglac.

pozdrawiam
Greg

WD TV Live HD