WD TV Live HD

Data: 2009-12-10 10:51:43
Autor: Mirek Ptak
WD TV Live HD
Dnia 2009-12-09 21:01,  *Ggandalf* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Witajcie,
przymierzam sie do zakupu tegoz, lecz mam jedna watpliwosc.
Jesli ktos toto posiada - prosze o odp.:
Czy rzeczony WuDek umie skalowac divx'y do pelnego ekranu, tj 16:9 ?
Wyda sie Wam to pytanie moze glupie, ale mam juz dwa sprzety (DVD i
nagrywarke DVD, oba LG), ktore nominalnie maja podane, ze odtwarzaja divx'y,
ale jak sie po zakupie okazalo jedynie w takiej rozdzielczosci, jak zostaly
zapisane, tj. np 640x360, 852x480, etc. i sa widoczne malutkie na srodku
mojego telewizora (tez LG).
Jak rozumiem WD TV Live HD odtawrza wszystkie mkv, matroski, itp, ale czy
skaluje zwykle (nie HD) divx'y.
Z gory dzieki za odpowiedz od kogos, kto to testowal ustrojstwo WD.

Mam wcześniejszą wersje WD - bez Live :) - różnic w odtwarzaniu być nie powinno :)
Upskaluje bez problemu do FullHD, trzyma aspect jak trzeba - nie będziesz miał z tym problemu - musisz jedynie pamietać, że trzeba będzie konwertować napisy do SRT i nie usłyszysz dźwięku w DTS na TV - musisz mieć amplituner.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-11 00:23:46
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hfqgbd$g05$1news.onet.pl...
i nie usłyszysz dźwięku w DTS na TV - musisz
mieć amplituner.
i to jest wada, nie ma na pokladzie, a jak kupujesz cos do odtwarzania HD to musi miec, bo wiekszosc filmow jest w DTS, ktos powie trzeba miec amplituner, no nie kazdy ma, jedni maja TV inni maja wzmacniacz, a moja ciocia nie ma ani tego ani tamtego i chce jest odpalic film
WD 1 szczyt oszczednosci to jakies nieporozumienie.
ASUS
WD2
Ariva  chyba najtanszy
Wortex
popcorn
egrat

Data: 2009-12-11 02:30:45
Autor: Moltisanti
WD TV Live HD

Użytkownik "Seba_Fan"

i to jest wada,
[...]

Mam popcorna i nie jestem zadowolony chociaz wczesniej
myslalem ze jest to urzadzenie wrecz stworzone dla mnie, kosztowal mnie
z HDD jakies 1250zl co uwazam po zakupie za kpine i zaluje jak nigdy zakupu,
wiecej z tym drobnych problemow jak zadowolenia. Niby dziala,
ale tu cos trzeba ustawic, tam cos cos nagle nie dziala,
zabawa z przerabianiem napisow txt>srt,  i suma
sumarum kabel hdmi za 50zl 5metrowy do laptopa
i bije na glowe wszystkie te urzadzenia razem wziete.

Jak dla mnie to byle laptop ktory udzwignie HD, z hdmi + zew. karta
audio z optykiem i wbrew pozorom zycie staje sie przyjemniejsze,
o dedykowanym HTPC ktory wyglada jak normalny klocek juz nawet nie wspominam.

Moltisanti

Data: 2009-12-31 11:05:16
Autor: Seba_Fan
WD TV Live HD

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hfs7cb$kt5$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Seba_Fan"

i to jest wada,
[...]

co racja to racja 1400zl za cos takiego to kpina, dla mnie te urzadzenia sa warte 200-300zl nie wiecej, komputera to nigdy nie zastapia
dla mnie komp bedzie zawsze lepszy, ale nie kazdy chce miec i woli kupic taki WD
co do txt-srt to trzeba bylo miec od poczatku str nie trzeba bylo by go przerabiac, na swiecie nie robi sie napisow w txt

WD TV Live HD