WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?

Data: 2011-07-27 11:18:09
Autor: Arkady
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
W dniu 2011-07-27 10:22, z pisze:
Przymierzam siÄ™ do zakupu takiego dysku
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS lub
WD VelociRaptor 150 GB WD1500HLFS
W każdym sklepie jednak słyszę coś innego
- 3 lata gwarancji
- 3 lata gwarancji + za 150 zł 5 lat
- 5 lat gwarancji normalnie w cenie

Nowsze:
WD VelociRaptor 450 GB WD4500HLHX Serial ATA (32MB)
WD VelociRaptor 600 GB WD6000HLHX Serial ATA (32MB)
Już wszędzie piszą o 3 latach
Jak jest w praktyce?

PS. Dysk pod WinXP, obróbka (czasem dużych) plików graficznych.
Jeśli będzie 5 lat gwarancji to kasa się znajdzie :-)

Ty chyba zyjesz w innej epoce 300GB 1-2TB to dzis standard

Data: 2011-07-27 11:48:01
Autor: z
W dniu 2011-07-27 11:18, Arkady pisze:

Ty chyba zyjesz w innej epoce 300GB 1-2TB to dzis standard

Chyba w innym świecie raczej :-)
Potrzebuję dysk do pracy do już istniejącego systemu i sprzętu.
I tak muszę jakiś kupić bo obecny już po gwarancji i niedomaga.
Jako że dysk jest (jak zawsze) "wąskim gardłem" szukam jak najszybszego.
SSD odpada bo drożej i musiałbym zakupić W7.
Pojemność 150GB w zupełności mi wystarcza na system i obecnie obrabiane pliki. Archiwizacja oczywiście na innych dyskach.
Jeśli faktycznie 5 lat gwarancji to przeboleję wydatek.

PS. Podobno obecne Raptory już się nie grzeją i nie hałasują jak kiedyś :-)

Data: 2011-07-27 13:10:58
Autor: mk_102
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
Użytkownik "z"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j0omsg$a2$1@inews.gazeta.pl...

Jeśli faktycznie 5 lat gwarancji to przeboleję wydatek.

Jest 3 lata rękojmi u dystrybutora, lub 5 lat gwarancji jeżeli reklamujesz bezpośrednio na stronie Western Digital.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-27 11:31:44
Autor: januszek
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
mk_102 napisa?(a):

Jest 3 lata rękojmi u dystrybutora, lub 5 lat gwarancji jeżeli reklamujesz bezpośrednio na stronie Western Digital.

Mylisz pojecia. Jest tak: http://www.dobreprogramy.pl/januszek/,25092.html

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-07-27 15:32:06
Autor: mk_102
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
Użytkownik "januszek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:slrnj2vtp7.1r6j.januszek@gimli.mierzwiak.com...

mk_102 napisa?(a):

Jest 3 lata rękojmi u dystrybutora, lub 5 lat gwarancji jeżeli reklamujesz
bezpośrednio na stronie Western Digital.

Mylisz pojecia. Jest tak:
http://www.dobreprogramy.pl/januszek/,25092.html

Nic nie mylę. Patrz punkt 4 w twoim linku. Ja występuję jako firma i kupuję u dystrybutora z 3 letnią rękojmią.
Konsument kupując u mnie ma zgodnie z prawem 2 lata niezgodności towaru z umową, lub może skorzystać z 5-letniej gwarancji WD reklamując bezpośrednio na ich stronie.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-07-27 19:27:21
Autor: januszek
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
mk_102 napisa?(a):

Nic nie mylę. Patrz punkt 4 w twoim linku. Ja występuję jako firma i kupuję u dystrybutora z 3 letnią rękojmią.

To *TY*. Doradzałeś jednak komuś *innemu*.

Konsument kupując u mnie ma zgodnie z prawem 2 lata niezgodności towaru z umową, lub może skorzystać z 5-letniej gwarancji WD reklamując bezpośrednio na ich stronie.

"Ma zgodnie z prawem"... wybacz ale to znowu bełkot a nie precyzyjne określenie problemu... ;)

j.

Data: 2011-07-28 10:09:23
Autor: mk_102
WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?
Użytkownik "januszek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:slrnj30pl1.1u7h.januszek@gimli.mierzwiak.com...

To *TY*. Doradzałeś jednak komuś *innemu*.
Ja nic nie doradzałem, tylko informowałem.

"Ma zgodnie z prawem"... wybacz ale to znowu bełkot a nie precyzyjne
określenie problemu... ;)

A mnie się wydaje że to ty tworzysz problemy tam gdzie ich nie ma.
Wątkotwórca chciał się dowiedzieć na jak długą gwarancję może liczyć i otrzymał odpowiedź.
Jeżeli jest konsumentem a nie firmą to 2 lata niezgodności towaru z umową lub (u mnie i pewnie w innych firmach podobnie) 3 lata gwarancji.
Niezależnie od tego 5 lat gwarancji WD reklamując wadliwy towar na ich stronie.
Czego jeszcze nie rozumiesz?
MK

Data: 2011-08-05 16:28:54
Autor: Marek Dyjor
mk_102 wrote:
Użytkownik "z"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

Jeśli faktycznie 5 lat gwarancji to przeboleję wydatek.

Jest 3 lata rękojmi u dystrybutora, lub 5 lat gwarancji jeżeli
reklamujesz bezpośrednio na stronie Western Digital.

co jest szybki i przyjemne. nawet jest opcja że dysk wysyłają zanim odeślesz uszkodzony.

Data: 2011-07-28 11:08:27
Autor: Rados³aw Sokó³
W dniu 27.07.2011 11:18, Arkady pisze:
Ty chyba zyjesz w innej epoce 300GB 1-2TB to dzis standard

Co to znaczy "standard"?

Po pierwsze, VelociRaptory wystêpuj± w³a¶nie w mniejszych
pojemno¶ciach, bo ze wzglêdu na swoj± wydajno¶æ s± drogie.

Po drugie, do stworzenia macierzy bardziej przyda siê kilka
dysków mniejszej pojemno¶ci, ni¿ mniej, ale pojemniejszych.

Po trzecie, nie ka¿dy ma takie potrzeby. Po co kupowaæ dysk
2 TB, je¿eli komu¶ wystarcza 500 GB albo nawet mniej?

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

WD VelociRaptor 300 GB WD3000HLFS - 5 lat gwarancji ?