WD blue

Data: 2009-06-08 19:16:41
Autor: identyfikator: 20040501
WD blue
czy dyski WD z serii blue na PATA są odpowiednikiem wersji greeen dla SATA pod względem szybkości i zmniejszonego poboru mocy?

Data: 2009-06-08 18:53:01
Autor: januszek
WD blue
identyfikator: 20040501 napisał(a):

czy dyski WD z serii blue na PATA są odpowiednikiem wersji greeen dla SATA pod względem szybkości i zmniejszonego poboru mocy?

Z tego co piszą na stronach WD to nie bardzo... Blue w wersji PATA to chyba przechrzczona linia XL ;)

j.

Data: 2009-06-08 19:17:13
Autor: identyfikator: 20040501
WD blue
ogólnie mam standardowe pytanie - jak mocno się grzeją - chcę go umieścić w kieszeni...

WD blue