Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   WD - gwarancja

WD - gwarancja

Data: 2009-12-24 20:55:45
Autor: ABC
WD - gwarancja
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki dysk reklamować je¶li nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Je¶li tak to jak załatwić reklamację?

Data: 2009-12-24 23:06:03
Autor: vcore
WD - gwarancja
ABC pisze:
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli tak to jak załatwić reklamację?

Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu

Data: 2009-12-24 23:38:41
Autor: Maciek
WD - gwarancja
vcore pisze:
Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło - trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-12-25 13:48:28
Autor: Dawid
WD - gwarancja
ABC pisze:
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki dysk reklamować je¶li nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Je¶li tak to jak załatwić reklamację?

Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
Pozdrawiam
Ps. Ostatni dysk wymieniałem z pocz±tkiem grudnia.
Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1 miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych dniach od daty wysyłki.
Pozdrawiam

WD - gwarancja

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona