Data: 2009-12-24 23:06:03 | |
Autor: vcore | |
WD - gwarancja | |
ABC pisze:
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli tak to jak załatwić reklamację? Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu |
|
Data: 2009-12-24 23:38:41 | |
Autor: Maciek | |
WD - gwarancja | |
vcore pisze:
Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do naprawy w ramach gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentuNie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło - trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna. Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać. -- Pozdrawiam Maciek |
|