Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   WD - gwarancja

WD - gwarancja

Data: 2009-12-25 13:48:28
Autor: Dawid
WD - gwarancja
ABC pisze:
Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli tak to jak załatwić reklamację?

Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
Pozdrawiam
Ps. Ostatni dysk wymieniałem z początkiem grudnia.
Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1 miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych dniach od daty wysyłki.
Pozdrawiam

WD - gwarancja

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona