WESOLO MI...

Data: 2009-06-04 09:06:49
Autor: Vic
WESOLO MI...
Panslavista wrote:
"Wczoraj wybra³am sie na imprezê z moimi kole¿ankami. Powiedzia³am
mojemu mê¿owi, ¿e wrocê o po³nocy. 'Obiecujê ci kochanie, nie wrocê ani
minuty pó¼niej'- powiedzia³am i wyby³am. Ale. impreza byla cudowna!
<ciach>

W oryginale podmiotem lirycznym ;) byl mezczyzna, panslawistyczny mizoginie.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-04 09:11:56
Autor: Panslavista
WESOLO MI...

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci
Panslavista wrote:
> "Wczoraj wybra3am sie na impreze z moimi kole?ankami. Powiedzia3am
> mojemu me?owi, ?e wroce o po3nocy. 'Obiecuje ci kochanie, nie wroce ani
> minuty p?niej'- powiedzia3am i wyby3am. Ale. impreza byla cudowna!
<ciach>

W oryginale podmiotem lirycznym ;) byl mezczyzna, panslawistyczny
mizoginie.

-- Vic

To tylko pasta.

Data: 2009-06-04 09:12:46
Autor: Panslavista
WESOLO MI...

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci

W oryginale podmiotem lirycznym ;) byl mezczyzna, panslawistyczny
mizoginie.

-- Vic

Co ty powiesz parchaty miszugene.

WESOLO MI...