WH-8R25 a waga użytkownika

Data: 2009-10-19 16:20:05
Autor: M_X
WH-8R25 a waga użytkownika
Miał ktoś styczność z tym kołem http://www.fa-technik.adfc.de/Hersteller/Shimano/I/WH-8R25.jpg ? Szukałem info dotyczącego max. wagi jeźdźca ale bez skutku, w PDFach na stronach Shimano cisza. Obecnie w moim miejskim rowerze, mam na tyle piastę Nexus Inter -3 ale zarówno piasta jak i obręcz dokonują żywota więc poszukuję czegoś nowego. Akurat trafiła się okazja i mam możliwość kupna kompletu kól na piaście Inter-8 ale w wersji z 24 szprychami -i tu jest pogrzebany przysłowiowy pies. Jest w ogóle sens brać to koło pod ciężkiego faceta - ok. 100kg? Rower użytkuję codziennie jako główny środek transportu i oczekuję od niego max. niezawodności. Stąd pytanie czy ktoś cięższy użytkuje te koła i może się wypowiedzieć w kwestii trwałości? Będzie ok czy jednak szukać wersji na 36 szprych?

 POZDRAV
                  M_X

WH-8R25 a waga użytkownika