WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne

Data: 2020-11-19 12:24:11
Autor: Jan Osik
WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne
Ostatnie dane dla tekturowego pañstwa pistargowicy: 637 covidowych zgonów w jeden dzieñ.

Oczywi¶cie nie chodzi o noszenie maseczek jako amuletu - pod nosem, pod brod± lub w kieszeni (równie¿ w pracy!):

https://www.bankier.pl/wiadomosc/WHO-gdyby-95-proc-ludzi-nosilo-maseczki-lockdowny-nie-bylyby-konieczne-8004654.html

WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne

Noszenie maseczek to nie panaceum, ale gdyby nosi³o je 95 proc. ludzi,
lockdowny nie by³yby konieczne - powiedzia³ regionalny dyrektor ¦wiatowej
Organizacji Zdrowia w Europie dr Henri Kluge. Jak doda³, lockdown powinien
byæ dla rz±dów "ostatni± desk± ratunku".

Data: 2020-11-19 14:46:28
Autor: Zenek Kapelinder
WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne
czwartek, 19 listopada 2020 o 21:24:12 UTC+1 Jan Osik napisa³(a):
Ostatnie dane dla tekturowego pañstwa pistargowicy: 637 covidowych zgonów w jeden dzieñ. Oczywi¶cie nie chodzi o noszenie maseczek jako amuletu - pod nosem, pod brod± lub w kieszeni (równie¿ w pracy!): https://www.bankier.pl/wiadomosc/WHO-gdyby-95-proc-ludzi-nosilo-maseczki-lockdowny-nie-bylyby-konieczne-8004654.html WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne Noszenie maseczek to nie panaceum, ale gdyby nosi³o je 95 proc. ludzi, lockdowny nie by³yby konieczne - powiedzia³ regionalny dyrektor ¦wiatowej Organizacji Zdrowia w Europie dr Henri Kluge. Jak doda³, lockdown powinien byæ dla rz±dów "ostatni± desk± ratunku".
Jak by pizdziak nosi³ maseczkê to by mniejszy smród by³ jak drugi raz banana by zjad³. A ty owsik sk±d siê tutaj wzi±³e¶?

Data: 2020-11-20 08:40:23
Autor: Runt
zenek smrodzi
W dniu 2020-11-19 o 23:46, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
..
Jak by pizdziak

zenusiu, ze swoja przero¶niêt± ³echtaczk± jeste¶ 101 % pi¼dziakiem ;-)

nosi³ maseczkê to by mniejszy smród

zenusiu, ty od zawsze ¶mierdzisz trupem, a gdyby¶ nawet w³o¿y³ "kosmiczny kombinezon" ¶mierdzia³by¶ jak stary skunks! ;-)

by³ jak drugi raz banana by zjad³.

zenusiu, jak ci smakuje kocie ¿arcie które podkradasz im z codziennego objazdu na hulajnodze z kierunkowskazami po osiedlowych ¶mietnikach?

A ty owsik sk±d siê tutaj wzi±³e¶?

z ty³ka ci wypad³. razem z bananem który ¿ar³e¶ wczêsniej ;-))))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-20 05:59:48
Autor: Budzik
WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne
U¿ytkownik Jan Osik japanizer@japanizer.org ...

[...]

Ze dwa miesiace temu czyta³em (a moze s³ysza³em w radio) o modelu matematycznym który przewidywa³ ze je¿eli tylko 50% ludzi bedzie nosi³o maseczki to obecnie bedziemy mieli w³asnie tyle zachorowac ile mamy.

Z tymi maseczkami jest jeden problem - ludzie nie maja pojecia do czego one s³uza i jak je obs³ugiwac. Nawet ci ktorzy staraja sie nosic je porzadnie, co chwile dotykaja je rekoma, majstruja przy nich, poprawiaja. A niestety trudno jest utrzymac higiene r±k przez ca³y czas. Do tego mnostwo ludzi nosi je zeby udawac ze nosi.

Ostatnio kupowa³em pieczywo - pani mia³a na twarzy plastikowa przykrywke która odstawa³a od twarzy pod k±tem >45%...
Czyli je¿eli ona by³aby nosicielem to kazda bu³eczka, chlebek etc mog³ miec dodatkowy walor w postaci covida...

W innym miejscu pani szykujaca jedzenie na wynos t³umaczy mi ze ona nie musi miec maseczki bo ma szybe z pleksi przy kasie...

Takich przypadków kazdy z nas przerabia zapewne dziesiatki jak nie setki dziennie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Data: 2020-12-02 00:00:34
Autor: Lorn
W dniu 20.11.2020 o 06:59, Budzik pisze:
[...]

We¼ tego kagañca nie popraw na ryju jak siê zsuwa z nosa, albo pe³za  do góry... Mo¿e jêzykiem? :> Jeden ch... Nie jeste¶my Azjatami, gdzie tam nosili maseczki ze wzglêdu na smog.

Ta wiadomo¶æ e-mail zosta³a sprawdzona pod k±tem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2020-12-01 22:12:53
Autor: Jan Osik
On Wednesday, December 2, 2020 at 12:00:35 AM UTC+1, Lorn wrote:
> [...]
We¼ tego kagañca nie popraw na ryju jak siê zsuwa z nosa, albo pe³za do góry... Mo¿e jêzykiem? :> Jeden ch... Nie jeste¶my Azjatami, gdzie tam nosili maseczki ze wzglêdu na smog.

Powielasz mity.
Smog to mamy w Polsce, jeden z najwiêkszych w Europie i na ¶wiecie. I jako¶ maseczek nie nosimy.

A co do noszenia maseczek w Japonii - nawet kilkuletnie dzieci opanowa³y tê arcytrudn± sztukê, która jest zbyt trudna dla Wolaka.

Proszê te¿ poczytaæ, np. tu:

https://gogonihon.com/en/blog/why-do-japanese-people-wear-masks/

https://theculturetrip.com/asia/japan/articles/why-do-japanese-people-wear-surgical-masks/

Data: 2020-12-02 09:59:58
Autor: Budzik
WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne
U¿ytkownik Lorn fragment@poczta.fm ...

[...]

Ale przeciez nikt nie mowi zeby nie poprawic jak trzeba - jest tylko jedno ale.
Przed za³ozeniem, sciagnieciem (jezeli to wielorazowa), poprawianiem zawsze trzeba najpierw zdezynfekowaæ rece.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
"Wolno¶æ to tylko jeszcze jedno s³owo dla tych,
którzy nie maj± ju¿ nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2020-11-20 08:40:19
Autor: Runt
W dniu 2020-11-19 o 21:24, Jan Osik pisze:
Ostatnie dane dla tekturowego pañstwa pistargowicy: 637 covidowych zgonów w jeden dzieñ.

Oczywi¶cie nie chodzi o noszenie maseczek jako amuletu - pod nosem, pod brod± lub w kieszeni (równie¿ w pracy!):

wyj±tkiem jest prezes-wicepremier.

Do wykrzykiwania obelg pod adresem "totalnej" z sejmowej mównicy nie potrzebuje maseczki. ;-)

Data: 2020-12-02 00:01:31
Autor: Lorn
W dniu 20.11.2020 o 08:40, Runt pisze:
[...]

On zawsze bez trybu i bez wirusa...

Data: 2020-12-02 14:28:49
Autor: _Master_
WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne
Kto¶ jeszcze bierze pod uwagê zalecenia WHO? ;-)

Data: 2020-12-02 05:52:04
Autor: Jan Osik
On Wednesday, December 2, 2020 at 2:28:54 PM UTC+1, _Master_ wrote:
Kto¶ jeszcze bierze pod uwagê zalecenia WHO? ;-)

Zastanawia³e¶ siê kiedy¶, dlaczego w wiêkszo¶ci azjatyckich krajów pandemia to w zasadzie temat poboczny i trochê zapomniany?
Pewnie nie zastanawia³e¶; przecie¿ masz mózg niezm±cony my¶l±.

Data: 2020-12-02 14:59:25
Autor: u2
W dniu 02.12.2020 o 14:52, Jan Owsik pisze:
[...]

ano, maj± przykre do¶wiadczenia z SARS-1 wiedz±, co to jest za chiñski syf, w dodatku Japonia czy Tajwan le¿a na wyspach, wiêc mog± siê izolowaæ od komuszego potwora:)

Data: 2020-12-02 15:04:42
Autor: u2
W dniu 02.12.2020 o 14:59, u2 pisze:
[...]

oczywi¶cie gdyby polegali na WHO to dawno by mieli chiñsk± plagê na swoich ulicach:))))))))))))))

Data: 2020-12-02 20:43:14
Autor: Runt
W dniu 2020-12-02 o 14:52, Jan Osik pisze:
[...]

u2 to typ inteligentny bezobjawowo ;=)

Data: 2020-12-02 14:41:35
Autor: u2
W dniu 02.12.2020 o 14:28, _Master_ pisze:
Kto¶ jeszcze bierze pod uwagê zalecenia WHO? ;-)

po roku pandemii WHO ostrzega i przestrzega:))))))))))))))

WHO: gdyby 95 proc. ludzi nosi³o maseczki, lockdowny nie by³yby konieczne