WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?

Data: 2014-02-04 06:02:53
Autor: Antenka
WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?
Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w 100% się ziści! :-/

Antenka

Data: 2014-02-04 15:15:47
Autor: u2
W dniu 2014-02-04 15:02, Antenka pisze:
Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w 100% się ziści! :-/

Antenka

o trybun znowu zmienil plec, tym razem nadaje jako antena. dzender pelnom gembom na psp ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-04 06:59:25
Autor: Antenka
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:15:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

-- "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Ju-tu, czy już zupełnie ci odbiło? :-D
Ja to ja, czyli Antenka, a Trybun to Jandrysek! :-P

Antenka P.s. Wróciłam, żeby mieć oko na was, ćmoki z psp! :-P

Data: 2014-02-04 17:32:53
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:59:

W dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:15:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-02-04 15:02, Antenka pisze:
ćmoki z psp! :-P

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Data: 2014-02-05 00:43:37
Autor: Antenka
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 17:32:53 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:59:

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Nie wiem. Możesz nawet nazywać "baczy-ćmok" ! :-D

Antenka

Data: 2014-02-05 14:05:14
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:43 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

> [...]

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Nie wiem. Możesz nawet nazywać "baczy-ćmok" ! :-D

Eeee, jeżeli już to "kaczy- ćwok".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-06 11:19:10
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-04 15:59, Antenka pisze:

Ju-tu, czy już zupełnie ci odbiło? :-D
Ja to ja, czyli Antenka, a Trybun to Jandrysek! :-P

Antenka

P.s. Wróciłam, żeby mieć oko na was, ćmoki z psp! :-P

Wiesz Antenko, nie warto wdawać się w polemiki z chamusiami którzy na psp zaglądają tylko dla rozładowywania na innych swoich frustracji. ;-)

Data: 2014-02-06 14:16:47
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:19 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Tia, niektórym tutaj dokucza zwłaszcza brak baby.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:14:44
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:15 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Gender to nie tylko te "trujące" smugi, ale i "fałszywe" lądowanie na  księżycu, Kuba Rozpruwacz, Iluminaci, Skull & Bones, zabójstwo Kenediego,  Elvis żyje, Area 51,Grupa Bildenberg i inne podobne bzdety dla  bezmózgowców.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:31:02
Autor: u2
W dniu 2014-02-04 16:14, stevep pisze:
[...]

ktore produkuja "mozgowcy" politruki z cyrkusem na czele.

Data: 2014-02-04 17:10:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
WHO ju?? wie, ??e w najbli??szej przysz??o??ci zachorowalno??Ä? na raka wzro??nie?
u2 wrote:

W dniu 2014-02-04 16:14, stevep pisze:
Gender to nie tylko te "trujące" smugi, ale i "fałszywe" lądowanie na
księżycu, Kuba Rozpruwacz, Iluminaci, Skull & Bones, zabójstwo
Kenediego, Elvis Ĺźyje, Area 51,Grupa Bildenberg i inne podobne bzdety
dla bezmĂłzgowcĂłw.

ktore produkuja "mozgowcy" politruki z cyrkusem na czele.

Do do Kuby Rozpruwacza się nie zgadzam, resztę rozpowszechniam i owszem, wraz z podręcznikiem wywoływania Cthulhu jako gratisem. W ramach rozrywki umysłowej -- - takiej trochę większej gry fabularnej.

NIC NIE JEST PRAWDZIWE = WSZYSTKO JEST DOZWOLONE --
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ

Data: 2014-02-04 17:29:57
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:31 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

To akurat dla takich eksponatów jak ty, nawet w płaskość ziemi uwierzysz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 18:06:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
stevep wrote:

To akurat dla takich eksponatów jak ty, nawet w płaskość ziemi uwierzysz.

E tam eksponatów... malarz pokojowy wierzył w wydrążoną. Nie ma jak to rozwijanie wyobraźni.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2014-02-04 16:07:53
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:02 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi  chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w  100% się ziści! :-/

Antenka
# Zupełnie zwyczajny widok białych smug pozostawianych przez samoloty dla  wielu ludzi jest zwiastunem czegoś złowrogiego i groźnego dla ich zdrowia.  Bo zwykłe ślady znikają z powierzchni nieba w krótkim czasie, ale zdarzają  się także takie utrzymujące się na niej nawet przez kilka godzin.. Czy to  dlatego, że samoloty rozpylają nad ziemią substancje mające nas zatruć?

Chemtrails, czyli chemiczne ślady

Przelatujące odrzutowce zostawiają za sobą białe smugi nazywane  kondensacyjnymi. Powstają one w wyniku połączenia znajdujących się na  wysokości kilku kilometrów nad ziemią cząsteczek wody z aerozolem  wydobywającym się z silnika odrzutowców. Połączenie tych dwóch składników  prowadzi do wytworzenia się kryształków lodu wyglądających właśnie jak  białe, podłużne chmury. Ślady takie szybko się rozmywają i znikają  całkowicie w ciągu zaledwie kilku minut.

Mniej więcej od końca lat dziewięćdziesiątych na niebie zarówno w Stanach  Zjednoczonych, jak i w innych krajach zaczęły się jednak pojawiać smugi  utrzymujące się nawet do kilku godzin. Miłośnicy teorii spiskowych szybko  dopisali sobie do tego podejrzanego zjawiska własne wyjaśnienie: białe  pręgi wydobywające się z silnika odrzutowców to w rzeczywistości znak, iż  na dany obszar spuszczane są substancje chemiczne. Stąd też wzięła się  nazwa tajemniczego zjawiska, chemtrails (od angielskiego wyrażenia  chemical trails - chemiczne ślady). Kto i po co stosuje taką praktykę?  Teorii jest kilka. #
Ze strony:
http://tnij.org/5emtfuy

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:50:38
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xarizfvq50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kerozina i tak spływa cała na ziemię...

boukun

Data: 2014-02-04 17:28:17
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:50 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

  A co to jest?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:48:17
Autor: boukun
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:80d78d93-16d3-4b32-a19f-3048117ddf4agooglegroups.com...
Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w 100% się ziści! :-/

Antenka

A dopiero co o tym pisałem i to nie tylko wczoraj...
Komórki i telefony bezprzewodowe wypierdolić...

boukun

Data: 2014-02-04 17:32:11
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:48 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale swojej nie wypierdoliłeś, barana nie dom bo mom,
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 22:54:37
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xarmvxls50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Komórkę mam dopiero od 3 lat (kupiona ze środków z dotacji z pośredniaka), i dosłownie wcale z niej nie korzystam, a jak już korzystam, to tylko z daleka od ucha, na głośno słysząco. Przy sobie nie noszę. Tak samo w całym domu polikwidowałem telefomy bezprzewodowe, a mam w 8 pomiesczeniach przewodowe połączone przez centralkę telefoniczną.

boukun

Data: 2014-02-05 04:09:28
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:54 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

No i znowu miałem racje "barana nie dasz bo masz".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-05 10:58:51
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xasgd2ow50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie wycinaj Stefciu, wypierdliłem wszystkie bezprzerwodowe w domu...

boukun

Data: 2014-02-06 11:19:03
Autor: Trybun
[...]

Tu nie potrzeba proroctwa WHO. Przyszło nam żyć w kraju gdzie bardzo mało kogo stać na naturalną żywność, naturalny sprzęt wyposażenia mieszkań itd. Konsekwencją tego jest to że dogoniliśmy już kraje tzw zachodu w zapadaniu na różne uczulenia, a przyrost w zachorowalności na raka postępuje lawinowo.:-(

WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?