WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?

Data: 2014-02-04 15:15:47
Autor: u2
WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?
W dniu 2014-02-04 15:02, Antenka pisze:
Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w 100% się ziści! :-/

Antenka

o trybun znowu zmienil plec, tym razem nadaje jako antena. dzender pelnom gembom na psp ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-04 06:59:25
Autor: Antenka
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:15:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

-- "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Ju-tu, czy już zupełnie ci odbiło? :-D
Ja to ja, czyli Antenka, a Trybun to Jandrysek! :-P

Antenka P.s. Wróciłam, żeby mieć oko na was, ćmoki z psp! :-P

Data: 2014-02-04 17:32:53
Autor: Marek Czaplicki
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:59:

W dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:15:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-02-04 15:02, Antenka pisze:
ćmoki z psp! :-P

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Data: 2014-02-05 00:43:37
Autor: Antenka
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 17:32:53 UTC+1 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Antenka pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 4 lutego 2014 15:59:

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Nie wiem. Możesz nawet nazywać "baczy-ćmok" ! :-D

Antenka

Data: 2014-02-05 14:05:14
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:43 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:

> [...]

Jak nazwać baczącego na cmoków? Ćmokobrygadier? :-)

Nie wiem. Możesz nawet nazywać "baczy-ćmok" ! :-D

Eeee, jeżeli już to "kaczy- ćwok".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-06 11:19:10
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-04 15:59, Antenka pisze:

Ju-tu, czy już zupełnie ci odbiło? :-D
Ja to ja, czyli Antenka, a Trybun to Jandrysek! :-P

Antenka

P.s. Wróciłam, żeby mieć oko na was, ćmoki z psp! :-P

Wiesz Antenko, nie warto wdawać się w polemiki z chamusiami którzy na psp zaglądają tylko dla rozładowywania na innych swoich frustracji. ;-)

Data: 2014-02-06 14:16:47
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:19 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Tia, niektórym tutaj dokucza zwłaszcza brak baby.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:14:44
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:15 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Gender to nie tylko te "trujące" smugi, ale i "fałszywe" lądowanie na  księżycu, Kuba Rozpruwacz, Iluminaci, Skull & Bones, zabójstwo Kenediego,  Elvis żyje, Area 51,Grupa Bildenberg i inne podobne bzdety dla  bezmózgowców.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 16:31:02
Autor: u2
W dniu 2014-02-04 16:14, stevep pisze:
[...]

ktore produkuja "mozgowcy" politruki z cyrkusem na czele.

Data: 2014-02-04 17:10:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
WHO ju?? wie, ??e w najbli??szej przysz??o??ci zachorowalno??Ä? na raka wzro??nie?
u2 wrote:

W dniu 2014-02-04 16:14, stevep pisze:
Gender to nie tylko te "trujące" smugi, ale i "fałszywe" lądowanie na
księżycu, Kuba Rozpruwacz, Iluminaci, Skull & Bones, zabójstwo
Kenediego, Elvis Ĺźyje, Area 51,Grupa Bildenberg i inne podobne bzdety
dla bezmĂłzgowcĂłw.

ktore produkuja "mozgowcy" politruki z cyrkusem na czele.

Do do Kuby Rozpruwacza się nie zgadzam, resztę rozpowszechniam i owszem, wraz z podręcznikiem wywoływania Cthulhu jako gratisem. W ramach rozrywki umysłowej -- - takiej trochę większej gry fabularnej.

NIC NIE JEST PRAWDZIWE = WSZYSTKO JEST DOZWOLONE --
СВЕТ
МИР
ЗНАНИЕ

Data: 2014-02-04 17:29:57
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:31 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

To akurat dla takich eksponatów jak ty, nawet w płaskość ziemi uwierzysz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 18:06:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
stevep wrote:

To akurat dla takich eksponatów jak ty, nawet w płaskość ziemi uwierzysz.

E tam eksponatów... malarz pokojowy wierzył w wydrążoną. Nie ma jak to rozwijanie wyobraźni.

--
СВЕТ
МИР

WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?