WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?

Data: 2014-02-04 16:48:17
Autor: boukun
WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:80d78d93-16d3-4b32-a19f-3048117ddf4agooglegroups.com...
Szczepcie się ludziska, wciągajcie w płuca rozpylane przez F-16 smugi chemiczne, jedzcie przetworzone żarcie a WuHaOwskie "czarne proroctwo" w 100% się ziści! :-/

Antenka

A dopiero co o tym pisałem i to nie tylko wczoraj...
Komórki i telefony bezprzewodowe wypierdolić...

boukun

Data: 2014-02-04 17:32:11
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:48 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Ale swojej nie wypierdoliłeś, barana nie dom bo mom,
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-04 22:54:37
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xarmvxls50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Komórkę mam dopiero od 3 lat (kupiona ze środków z dotacji z pośredniaka), i dosłownie wcale z niej nie korzystam, a jak już korzystam, to tylko z daleka od ucha, na głośno słysząco. Przy sobie nie noszę. Tak samo w całym domu polikwidowałem telefomy bezprzewodowe, a mam w 8 pomiesczeniach przewodowe połączone przez centralkę telefoniczną.

boukun

Data: 2014-02-05 04:09:28
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:54 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

No i znowu miałem racje "barana nie dasz bo masz".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-05 10:58:51
Autor: boukun
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xasgd2ow50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie wycinaj Stefciu, wypierdliłem wszystkie bezprzerwodowe w domu...

boukun

WHO ju? wie, ?e w najbli?szej przysz?o?ci zachorowalno?? na raka wzro?nie?