WIADOMOŚCI vs. FAKTY

Data: 2017-08-19 13:11:00
Autor: Bytomir Kwasigroch
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
Data: 2017-08-19 22:23:27
Autor: u2
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
W dniu 19.08.2017 o 22:11, Bytomir Kwasigroch pisze:
https://youtu.be/6N8DhGe8no0

lepsze od Ucha Prezesa:))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-19 13:37:27
Autor: Bytomir Kwasigroch
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
użytkownik u2 napisał:
W dniu 19.08.2017 o 22:11, Bytomir Kwasigroch pisze:
> https://youtu.be/6N8DhGe8no0
> lepsze od Ucha Prezesa:))))))))))))

Jeszcze wywąchałem panią milion, a nic w tivi o tym nie było:)

http://img6.dmty.pl//uploads/201708/1503056954_e5qrhj_600.jpg

Data: 2017-08-19 14:17:08
Autor: Bytomir Kwasigroch
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
Bajka o nazistach i CNN-ach.
https://youtu.be/hp8e2mPsAn8

Data: 2017-08-20 09:25:57
Autor: Lord z Donate
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
psikutasik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59989e3e$0$641$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 19.08.2017 o 22:11, Bytomir Kwasigroch pisze:
https://youtu.be/6N8DhGe8no0

lepsze od Ucha Prezesa:))))))))))))

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

CL

Data: 2017-08-20 00:45:30
Autor: Bytomir Kwasigroch
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
użytkownik Lord z Donate napisał:

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

Przez te oczy, te oczy zielone oszalałem
Gwiazdy Chyba twym oczom oddały cały blaaaaa-aaaaaask

Data: 2017-08-20 10:38:49
Autor: Lord z Donate
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
pajac "Bytomir Kwasigroch" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff0d379e-7ecf-4c6e-ba9c-32d928748d57googlegroups.com...
użytkownik Lord z Donate napisał:

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

Przez te oczy, te oczy zielone oszalałem
Gwiazdy Chyba twym oczom oddały cały blaaaaa-aaaaaask

Sądzisz "głombie", że kiedy zamkniesz swoje wyłupiaste oczeta to przekręty PiS znikną? ;-)))

CL

Data: 2017-08-20 07:11:24
Autor: japanizer
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
On Sunday, August 20, 2017 at 5:11:02 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
https://youtu.be/6N8DhGe8no0

I kolejny zmanipulowany sondaż:

http://www.rp.pl/Media/170829993-Sondaz-Jak-Polacy-oceniaja-Wiadomosci-TVP.html

  Większość respondentów (55 proc.) uznała, że w ciągu ostatniego półtora roku   jakość programu ,,Wiadomości" TVP pogorszyła się.

  Prof. Stanisław Jędrzejewski, medioznawca, podkreśla, że nasz sondaż stanowi   druzgocącą ocenę jakości głównego programu informacyjnego telewizji   publicznej.

  - Nie dziwi katastrofalny spadek oglądalności mierzony udziałem w rynku. W   ciągu dwóch lat ,,Wiadomości" straciły blisko 900 tys. widzów. Z programu   wiarygodnego i miarodajnego zrobiono karykaturę magazynu informacyjnego, gdzie   miesza się informację z komentarzem, uprawia propagandę i manipulację -   kwituje prof. Jędrzejewski.

Data: 2017-08-20 07:40:18
Autor: Zenek Kapelinder
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
Zaloz sekte, pierwszy cud juz masz. Znaczaco spada jakosc programow informacyjnych tvpis i jednoczesnie pis bije rekordy w sondazach.

Data: 2017-08-20 07:51:14
Autor: japanizer
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
On Sunday, August 20, 2017 at 11:40:19 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Zaloz sekte, pierwszy cud juz masz. Znaczaco spada jakosc programow informacyjnych tvpis i jednoczesnie pis bije rekordy w sondazach.

Masz tu wyjaśnienie "cudu":

  - Częściej za tym, że jakość programu ,,Wiadomości" się pogorszyła są mężczyźni   (56 proc.), osoby o wykształceniu wyższym (62 proc.), o dochodach powyżej 5000   zł (66 proc.) oraz badani z największych miast, ponad 500 tysięcy mieszkańców   (65 proc.). Widocznie piździak należysz do tej grupy mniej wykształconych Polaków, którzy przerzucają się na margarynę z masła, bo ich po prostu nie stać.

Data: 2017-08-20 08:06:43
Autor: Zenek Kapelinder
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
a kto to pizdzak wyjasnial?

Data: 2017-08-20 12:22:57
Autor: Bytomir Kwasigroch
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 16:51:15 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

  - Częściej za tym, że jakość programu ,,Wiadomości" się pogorszyła są mężczyźni   (56 proc.), osoby o wykształceniu wyższym (62 proc.), o dochodach powyżej 5000

Widocznie załapali dysonansa poznawczego i nie potrafią sobie z tym poradzić:)

Data: 2017-08-20 16:39:19
Autor: u2
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
W dniu 20.08.2017 o 16:11, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

bez przesady piździak, zaledwie 55 procent respondentów, bynajmniej nie społeczeństwa to nie oznacza druzgocącej oceny, mi się podoba czołówka Wiadomości, już nie ma tego waszego upiornego pałacu komunizmu:)

Data: 2017-08-20 07:49:16
Autor: japanizer
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
On Sunday, August 20, 2017 at 11:40:05 PM UTC+9, u2 wrote:
> [...]

bez przesady piździak, zaledwie 55 procent respondentów, bynajmniej nie społeczeństwa to nie oznacza druzgocącej oceny, mi się podoba czołówka Wiadomości, już nie ma tego waszego upiornego pałacu komunizmu:)

I jeszcze to:

  "a 14 proc. widzi zmiany na korzyść"

A czy ty już oglądałeś tą kloakę w tym tygodniu? :)

Data: 2017-08-20 17:34:31
Autor: u2
WIADOMOŚCI vs. FAKTY
W dniu 20.08.2017 o 16:49, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

te piździak uczepiłeś sie jak tonący brzytwy, czyli ośrodków manipulowania opinią publiczną, założonych przez twojego dziada jeruzela, a wyniki "badań" to odzwierciedlenie opinii respondentów, a nie całego społeczeństwa:)