WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

Data: 2011-11-21 22:44:57
Autor: raff
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

"Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:jaea53$o7h$1inews.gazeta.pl...

Na naszych oczach powstaje eurazjatycka oś Paryż-Berlin-Moskwa.

Przeszkoda w tworzeniu eurazjatyckiego są kraje Europy Środkowo-Wschodniej, a
w tym Polska.

Jankesi nigdy na to nie pozwolą. Poczytaj sobie o teorii Mackindera.

R.

Data: 2011-11-21 22:15:49
Autor: Obserwator
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Jankesi nigdy na to nie pozwola. Poczytaj sobie o teorii Mackindera.

....hmmm....ale nich sie rusofile troche pociesza:))

Data: 2011-11-21 22:28:41
Autor: obserwator
Hej, raff
 Jeszcze cos dorzuce: dobry jestes...dlaczego sie tak malo udzielasz na tej grupie?

Data: 2011-11-21 23:32:15
Autor: raff
Hej, raff

" obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:jaejap$mhg$1inews.gazeta.pl...

Jeszcze cos dorzuce: dobry jestes...dlaczego sie tak malo udzielasz na tej grupie?

Po co ? Mam ciekawsze zajecia w realu.

R.

Data: 2011-11-22 08:54:44
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Hej, raff

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:jaejhn$jsq$1news.onet.pl...

[...]

Zwłaszcza te po 23:30.

BBR

Data: 2011-11-22 08:54:19
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Hej, raff

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jaejap$mhg$1inews.gazeta.pl...

Jeszcze cos dorzuce: dobry jestes...dlaczego sie tak malo udzielasz na tej
grupie?

"Do zakochania jeden krok..." ;)))

BBR

Data: 2011-11-21 23:35:01
Autor: raff
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

" Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:jaeiil$ju5$1inews.gazeta.pl...
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Jankesi nigdy na to nie pozwola. Poczytaj sobie o teorii Mackindera.

...hmmm....ale nich sie rusofile troche pociesza:))

Doktryna Mackindera rzadzi amerykanska polityka zagraniczna od 90 lat. Dlatego przystapili i do I i do II wojny.

R.

Data: 2011-11-21 22:42:02
Autor: Obserwator
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Doktryna Mackindera rzadzi amerykanska polityka zagraniczna od 90 lat. =
Dlatego przystapili i do I i do II wojny.

nie znalem tej doktryny, ale obserwuje co w tej chwili robia.

Dzieki za podpowiedz. Poczytam wiecej. --

Data: 2011-11-21 22:54:39
Autor: Obserwator
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

Ciekawe dlaczego ci z nowegoekranu i pan Szeremetiew oraz portal geopolityka, sa zainteresowani pro, ta koncepcja?
Portal geopolityka, juz wczesniej mnie wprawial w oslupienie. Moze jestem jednk nieco przeczulony?:))

Data: 2011-11-22 01:32:57
Autor: Zennon
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:jaegp2$7vt$1news.onet.pl...

[...]

Ciekawa teoria. Wynika z niej, że USA przegra wyścig światowy wcześniej, czy później. Jakoś mnie to nie martwi.

Zennon

Data: 2011-11-22 01:37:06
Autor: Zennon
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201111220033.UTC.jaeqjs$rja$1tioat.net...

[...]

No i w rozmowach z Wranglem się nie spisał. Piłsudski bał się białej Rosji i dlatego nie pomógł "białym" w walce z komuną.

Zennon

Data: 2011-11-22 13:38:49
Autor: raff
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI
[...]

No popatrz, Zeniu, jaki ty inteligentny, potrafisz znalezc haslo w Wikipedii ;)

R.

Data: 2011-11-22 16:04:12
Autor: Kubus Puchatek
WIDMO WIELKIEJ EURAZJI
Dnia Tue, 22 Nov 2011 13:38:49 +0100, raff napisał(a):

[...]

Czego o tobie spaślaku powiedzieć nie można! Jesteś cymbałem do kwadratu!

--
Wysłany 2011-11-22 16:03:44.

WIDMO WIELKIEJ EURAZJI