WIECZÓR POD KRZYŻEM PEŁEN PROWOKACJI

Data: 2010-07-23 14:24:16
Autor: Grzegorz Z.
WIECZÓR POD KRZYŻEM PEŁEN PROWOKACJI
- Jesteśmy stowarzyszeniem Latającego Makaronu - mówi mi młody chłopak. -
Stoimy tu, bo jest wolność wyznania, a my wyznajemy zasadę, że bardzo ważny
jest dobrze przyrządzony makaron - ironizuje.

Oni - "kościół latającego potwora spaghetti" są wyznaniem religijnym
takim samym jak np. katolicyzm.

http://www.venganza.org/

Ciekawe czy ci z "niezależnej" są za tym by wyznania religijne dzielić
na wyznania słuszne i na wyznania niesłuszne?

Data: 2010-07-24 01:27:29
Autor: Kastet

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a684af81-76b4-4cc8-8aed-c312fcbc8517x21g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Degenerejecie się i sami tego nie czujecie - w sumie to nawet ciekawe socjologicznie - nie wiadomo czy się śmiać czy płakać - ale w sumie czy człowiek płacze nad przejechanym robakiem?

Kastet

WIECZÓR POD KRZYŻEM PEŁEN PROWOKACJI