WIEEEEEEEM!!!!

Data: 2009-07-16 18:02:37
Autor: Tomasz Radko
WIEEEEEEEM!!!!

Sessions!

Data: 2009-07-16 09:19:54
Autor: L'e-szczur
WIEEEEEEEM!!!!
On 16 Lip, 18:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Sessions!

Toz napisalem, ze zagadka jest trudna. Twoje maja zwykle cos wspolnego
z obecnymi, lub bylymi Lakers. Kombinuj dalej.

Podpowiem, ze w Top3 jest drugi zawodnik tej samej druzyny.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-16 10:01:10
Autor: Piotr Hrebieniuk
WIEEEEEEEM!!!!
On 16 Lip, 18:19, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

z obecnymi, lub bylymi Lakers. Kombinuj dalej.

Podpowiem, ze w Top3 jest drugi zawodnik tej samej druzyny.

Kenny Thomas? G. Wallace/Okafor? Murphy? Camby/Kaman? Krstic?

Ja się już poddaję:P

Data: 2009-07-16 10:20:05
Autor: L'e-szczur
WIEEEEEEEM!!!!
On 16 Lip, 19:01, Piotr Hrebieniuk <Piotr.Hrebien...@gmail.com> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Kenny Thomas? G. Wallace/Okafor? Murphy? Camby/Kaman? Krstic?

1500 minut minimum. Nie chce mi sie sprawdzac, ale Thomas, Kaman i
Krstic moga sie nie lapac,

WIEEEEEEEM!!!!