WIELKA STYPA W PO W WARSZAWIE

Data: 2010-05-11 21:31:31
Autor: A
WIELKA STYPA W PO W WARSZAWIE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00002683.4be9ac57newsgate.onet.pl...
Jarosław Kaczyński w wielkim i zrozumiałym bólu kryje się za kirem, natomiast
europoseł PO z kompanami kryje się za kiła. Niby różnica niewielka ale zawsze.
Więc posłuchajcie o libacji u europosła. Podczas hucznego otwarcia biura
poselskiego Rafała Trzaskowskiego (PO)  alkohol lał sie strumieniami.Balanga
odbywała się przy aplauzie warszawkich działaczy PO, stosujących się do
poleceń Furera, który w ostatnich dniach mamrotał do kumpli o potrzebuie
zachowania umiaru. Kogóż tam nie było. Wpadła z 40kg własnego sadła Bufetowa,
był Komornicki, Renia Wiśniewska robiąca cium-cium z posłem, jednym słowem
cała ferajna z Gnojnej. I taka dzicz z kąpielowym Halickim marzy o władzy,
maja tupet kasztany niedomyte i znarowione.

I ja tam byłam, wódę piłam - rzecze kiwi, tfu cytryna....

WIELKA STYPA W PO W WARSZAWIE